هرمزگان

امحاء بیش از ۴۴ میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس+فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، علی صالحی اعلام کرد: به مناسبت صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با پدیده شوم قاچاق و با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در این خصوص، بیش ۴۴میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۱۹۰ میلیارد ریال در بندرعباس امحاء و آتش زده شد.

وی با بیان اینکه، امحاء این حجم از کالای مکشوفه قاچاق در راستای اجرای آئین‌نامه مواد ۵۵ و ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از ورود مجدد اقلام قاچاق به بازار صورت گرفته است، خاطرنشان ساخت: بیشتر سیگارهایی که در این مراسم معدوم شد، سیگارهای قاچاق تقلبی و غیر استانداری است که با سوء استفاده از نشان های معروف، تولید و به کشور وارد شده است.

 

 

رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: خوشبختانه استان هرمزگان در کشف محموله‌های قاچاق و برخورد با قاچاقچیان بسیار موفق عمل کرده است و در همین راستا رتبه ممتاز در سطح ملی را به خود اختصاص داده است.

صالحی همچنین تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا، شرط پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است و به منظور بستر سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، باید فضای اقتصادی کشور را برای قاچاقچیان ناامن کرد و با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تمهیدات مناسب، توازن سودمندی مبادرت به قاچاق را به سمت افزایش ریسک پذیری و به ضرر قاچاقچیان بر هم زد.

انتهای پیام / ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا