مرکزی

امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی به ۱۴۹۲ نفر حادثه‌دیده

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی به ۱۴۹۲ نفر حادثه‌دیده اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی به ۵۲۷ حادثه شامل ۳۲۸ فقره حوادث جاده‌ای، ۲۶ فقره حوادث کوهستان، ۹۵ مورد مراجعه حضوری، ۴ فقره حادثه شهری، یک فقره آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۵ فقره حادثه صنعتی و کارگاهی، ۲ مورد ریزش آوار، ۴ مورد شهری و ۹۵ مورد خدمات حضوری امدادرسانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۴۵۲ نفر مصدوم شده بودند ادامه داد: ۳۲۳ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل و ۱۲۹ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: بیشترین آمار تصادفات به ترتیب در محورهای اراک به سلفچگان (پایگاه دوراهی آشتیان)، ساوه به همدان (پایگاه شهید چمران) و محور ساوه به تهران (پایگاه شهدای زرندیه) می‌باشد که در مجموع حوادث نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ۱۰ درصدی حوادث، افزایش ۲۶ درصدی انتقال به مراکز درمانی و کاهش ۱۹ درصدی رهاسازی مصدومین را داشته‌ایم.

محمودی ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بوده و در طرح زمستانی نیز با ۴۰۰ نفر نجاتگر و همکار در ۱۵ پایگاه ثابت و موقت و با به‌کارگیری ۴۵ دستگاه خودروی امدادی در حال خدمت به هموطنان هستند.

به گفته وی هموطنان می‌توانند در صورت هرگونه بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا