کرمان

امدادرسانی هلال احمر به ۲۳۰۰ آسیب دیده از سیل جنوب کرمان

به گزارش برگزیده های ایران از استان کرمان، رضا فلاح امروز اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در جنوب استان، ۱۱ هزار و ۴۸۲ خانوار متاثر از سیل دچار خسارت و حادثه شدند و امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به ۲ هزار و ۳۲۰ نفر طی سه روز گذشته انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران تا کنون ۳۷۳ نفر اسکان دادند و ۲۸ خودروی گرفتار در سیل رهاسازی کردند، افزود: ۲۳۸ نیروی عملیاتی در قالب ۶۱ تیم در مناطق حادثه دیده حاضر شدند و تیم‌های امدادی شهرستان‌های سیرجان، زرند، کرمان، جیرفت، رفسنجان، بم، کهنوج، کرمان، ریگان و انار به مناطق حادثه دیده از سیل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ۶۰ خودروی سبک و سنگین، نجات و آمبولانس در عملیات‌های امدادونجات به‌کار گرفته شده است و ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته‌های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انجام شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: امدادرسانی مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های قلعه‌گنج، منوجان، رودبارجنوب، سیرجان، ارزوئیه، کهنوج، ساردوئیه و شهداد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا