تهران

امروز بیش از هر زمانی نیازمند احیای فرهنگ شهید و شهادت هستیم / مسئولان ایثارگری شهدا را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر امروز در حاشیه تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی که بعد از نماز جمعه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند احیای فرهنگ شهید و شهادت هستیم ؛ تفحص یک شهیده که مظلومانه توسط گروهک مزدور دموکرات به شهادت رسید در چنین شرایطی پیام های متعددی دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنایت گروهک های ضد انقلاب بیانگر ماهیت پلید آنها است؛ تفحص یک شهیده بعد از ٣٧ سال برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده افشاگر عمق دشمنی استکبار و مزدورانش بر علیه ملت ایران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: تفحص این شهیده عزیز، نقش زنان این سرزمین در دفاع از کشور و انقلاب را یادآوری کرد که زنان فداکار و مومنه پا به پای مردان در صحنه ها حاضر هستند.

محمودی افزود: یافتن این پیکرهای مطهر مسئولیت خطیر مردم و مسئولین را در پاسداشت ارزش های انقلاب متذکر می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: مسئولان فراموش نکنند مدیون چه ایثارگری هایی هستند و مردم بیاد داشته باشند که باید ادامه دهندگان راه این شهدا باشند.

به گزارش برگزیده های ایران، مراسم وداع با پیکر شهیده بانو فاطمه اسدی که پس از ٣٧ سال چشم انتظاری پیکرش توسط نیروهای عزیز تفحص، شناسایی شده است ، ظهر امروز جمعه ۲۱ آبان ماه بعد از نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا