اصفهان

امروز دشمن برای ایجاد یأس سم‌پاشی می‌کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرضا، سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی است، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب طلیعه فصل جدید مبارزات است و وظیفه انسان های مؤمن و متدین و انقلابی اجرای این بیانیه است.

وی با بیان اینکه یکی از ضروریات امروز توجه بیشتر به معنویت است، افزود: حضرت زینب(س) آموخت در زمان غیبت امام زمان(عج) باید در کنار عمل مجاهدانه و رزم علیه دشمنان خدا توجه به دعا و معنویت سرلوحه کار ما باشد، در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم.

صالح با بیان اینکه نام و یاد اهل بیت(ع) به زندگی نشاط و شادی می‌دهد، گفت: ایام فاطمیه در پیش است، در این ایام حرمت و احترام به حضرت فاطمه(س) را باید حفظ کنیم و برنامه‌ها و مجالس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، سرمایه و سعادت همه انسان‌ها محبت حضرت زهرا(س) است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حضرت زینب(س) یک الگو و یک تجسمی از تمام مصادیق تقوا است، بیان کرد: پرستاری یک شغل نیست، پرستاری مظهری از عاطفه محبت و انسانیت است، پرستاران کسانی هستند که نسبت به رنج و غم دیگران بی‌تفاوت نیستند، این احساس مسؤولیت‌شان آن‌ها را به این حرفه مقدس و ارزشمند هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه در این ۲ سال کرونا مشخص شد که پرستاران چقدر ارزشمند هستند و جایگاه آن‌ها برای مردم روشن شد، افزود: خداوند نیرویی به پرستاران داد، تا در بحرانی‌ترین شرایط کشور استقامت کردند، با آنکه از نظر حقوق مادی به آن‌ها رسیدگی نشده و آن حق و حقوقی که شایسته زحمت آن‌ها است به پرستاران داده نشده است.

صالح در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته اعضای جدید این شورا را منصوب کردند، شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از مراکزی است که بسیار در فرهنگ کشور تأثیرگذار است، رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند فلسفه وجودی این شورا فهم و تبیین و تثبیت ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی است.

امروز دشمن برای ایجاد یأس سم‌پاشی می‌کند

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امروز در یک فرصت بسیار طلایی قرار گرفته‌ایم و نظام جمهوری اسلامی ایران از اقتدار لازم بین‌المللی برخوردار است، افزود: امروز مدیریت کشور یک مدیریت متحد است و نوید کارهای بسیار خوبی می‌رود، باید مواظب باشیم دشمن این فرصت طلایی را از دست ما بگیرد، امروز دشمن برای ناامید کردن مردم، ایجاد یأس و سم پاشی و از بین بردن دولتی که هنوز ۳ ماه از آن نگذشته، بسیار فعال شده است.

وی ادامه داد: ساختار های اساسی کشور در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی در ۸ سال گذشته آسیب‌های جدی دید و فرصت می‌خواهد این آسیب ها اصلاح شود، ۸ سال این کشور در همه ابعاد آسیب دید.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا