کرمانشاه

امروز دنیا از ما حساب می برد/ بسیج تبدیل به الگوی جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما  امروز در دیدار گروهی از بسیجیان استان که به مناسبت هفته بسیج و با حضور فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، بسیجیان به عنوان عصاره ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی یاد کرد و خواهان حضور پر شور آنان در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی شد.

وی با تقدیر از شکل‌گیری بسیج، گفت: جنس بسیجی اهل خیانت نیست، بسیجیان جوان باید آموزش ببینند و خوشبختانه ایران پر از بسیجی است و این نعمت الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: به‌رغم مشکلات موجود و تنگناهای معیشتی جوهره وجود مردم خواهان نظام هستند و این برکتی است که از انقلاب در جامعه ساری شده است.

وی با تقدیر از حضور بین‌المللی بسیج، تأکید کرد: امروزه حوزه نفوذ بسج مرزهای کشور را درنوردیده و برخی از کشورها همچون عراق، سوریه، یمن و لبنان از بسیج کشور ما الگوبرداری می‌کنند و این خیلی مهم است، زیرا مکتب بسیجی جهان شمول است.

علما تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید می‌فرمایند؛ بسیج برای سازندگی، اعم از علمی، فرهنگی، ساختاری واخلاقی، باید فکر کند و در میدان حضور داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در بیانیه گام دوم یکی از اصلی‌ترین عناصر که مقام معظم رهبری مطرح می‌فرمایند، اخلاق است، یعنی بسیج معنوی، زیرا همین موارد است که انقلاب را نگه می‌دارد، و باید بدانیم تفکر ما تفکر بسیجی باشد و همه ما موظف هستیم نظام را با همه وجود حفظ کنیم.

وی گفت: امروز دنیا از ما حساب می برد، زیرا آن‌ها خوب می‌دانند هشت سال دفاع مقدس را چه کسانی مدیریت کردند،  باید بدانیم شهدا برای حفظ اصول رفتند.

علما پیرامون رسالت بسیج، افزود: مفام معظم رهبری همواره تأکید دارند؛ بسیج باید مطیع مسجد باشد، زیرا پیام مسجد حفظ اسلام و نظام است و چون مسجد عامل معنویت همه ماست، لذا اگر این‌ها در بین ما باشد و حافظ مسجد و نظام و انقلاب باشیم بسیجی واقعی هستیم.

وی با اشاره به وظیفه همگان در تبیین اسلام ناب محمدی(ص)، اظهار داشت: باید اسلام ناب را تبیین کنیم، اما اول خودمان اهلش باشیم، تبلیغ کنیم، محافظت کنیم و در خودمان پیاده کنیم زیرا وقتی دنیا پی به قدرت ما ببرد، از ما و قدرت ما و معنویت ما حساب می‌برد، زیرا سخنان مقام معظم رهبری منبعث از قرآن، اسلام و پیامبر(ص) و معصومین (ع) است.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا