کرمانشاه

امسال ٢۵ پروژه مدرسه‌سازی با اعتبار ١٩٠ میلیارد ریال در کرمانشاه اجرا می‌شود

امسال ٢۵ پروژه مدرسه‌سازی با اعتبار ١٩٠ میلیارد ریال در کرمانشاه اجرا می‌شود

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، در خصوص اجرای طرح‌های نوسازی مدارس استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح «شهید عجمیان» به منظور زیباسازی و شاداب‌سازی مدارس کرمانشاه در حال اجرا است.

وی افزود: رنگ‌آمیزی و شعارنویسی بر روی دیوارهای مدارس از جمله برنامه‌های این حوزه است و از اواسط فروردین ماه امسال آغاز و هزینه آن از محل اعتبارات خیرین تامین شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: ۵۶٠ مدرسه از سوی آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اجرای این طرح معرفی شده و در اولویت قرار گرفت.

این مسئول تأکید کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۵ پروژه خیرین را در استان کرمانشاه داشتیم که با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه را پوشش می‌دهد.

وی در خصوص تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها اذعان کرد: تعدادی از پروژه‌ها تکمیل شده و تا تحقق ۱۰۰ درصدی ادامه پیدا می‌کند، اجرای برخی پروژه‌های بزرگتر تا ابتدای مهر ماه سال آینده به طول می‌انجامد.

وی تأکید کرد: حدود ۵۰ درصد از این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند که این پروژه‌ها مربوط به بخش خصوصی است.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته حدود ۷۳ پروژه با آورده ۵۰۰ میلیون ریال در استان کرمانشاه داشتیم، خاطرنشان کرد: در زمینه جذب خیرین جشنواره‌هایی برگزار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: این جشنواره هر سال در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تا کنون ۲۳ جشنواره با عنوان خیرین مدرسه ساز برگزار شده که مختص استان کرمانشاه است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا