اجتماعی

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران با وزارت دفاع برای “هوشمندسازی تهران” + تصاویر

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران با وزارت دفاع برای “هوشمندسازی تهران” + تصاویر

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، مراسم امضای تفاهمنامه‌ میان شهرداری تهران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه ۱۹ شهریور)‌ با حضور امیر محمدرضا آشتیانی؛ وزیر دفاع و علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران منعقد شد.

امیر آشتیانی با اشاره به راهبردهای کلان دولت سیزدهم در همکاری علمی با دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: وزارت دفاع در راستای اجرایی شدن سیاست‌های دولت به دنبال انتقال دانش و تجربیات خود به بخش‌های دیگر در کشور است و در این مسیر بیش از هر نهاد دیگری بهره‌مند از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه هستیم. 

وزیر دفاع تصریح کرد: مطابق مفاد تفاهمنامه‌ای که امروز به امضا می‌رسد، قرار است شهرداری تهران و وزارت دفاع در زمینه‌های مختلفی فنی مهندسی و ترابری همکاری مشترک داشته‌ باشند.

همچنین علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران نیز در خصوص مفاد این تفاهمنامه تصریح کرد: ظرفیت‌های وزارت دفاع بسیار بالاست و نیازهای شهرداری تهران هم مشخص است. امیدواریم بتوانیم از توان مجموعه نیروهای مسلح برای حل مشکلات شهر به درستی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از وجوه تفاهمنامه امروز همکاری میان شهرداری تهران و وزارت دفاع در حوزه هوشمندسازی شهر تهران است. علاوه بر این در حوزه‌ توسعه زیرساخت‌های شهری نیز به دنبال گسترش همکاری با وزارت دفاع هستیم.

شهردار تهران گفت: هم‌اکنون آزادراه شهید شوشتری در شرق تهران نیز با همکاری شرکت‌های زیر مجموعه وزارت دفاع در حال احداث است و فاز نخست آن امسال به طول ۹.۲ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

زاکانی با اشاره به لزوم جهش تولید مسکن در تهران تاکید کرد: حوزه شهرسازی یکی از مفاد تفاهمنامه با وزارت دفاع است و در این خصوص ظرفیت‌های بالایی در همکاری میان دو دستگاه با هدف تولید مسکن انبوه و ارزان وجود دارد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران با وزارت دفاع برای "هوشمندسازی تهران" + تصاویرامضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران با وزارت دفاع برای "هوشمندسازی تهران" + تصاویرامضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران با وزارت دفاع برای "هوشمندسازی تهران" + تصاویرامضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران با وزارت دفاع برای "هوشمندسازی تهران" + تصاویرامضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران با وزارت دفاع برای "هوشمندسازی تهران" + تصاویر

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا