گلستان

امنیت سرمایه‌گذار و رونق تولید با همکاری نزدیک قوه مجریه و قضاییه محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، علی‌محمد زنگانه صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید مرکز استان که با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور برگزار شد،  اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی و قضایی در استان ضمن رفع بسیاری از مسائل و مشکلات موجب رونق تولید و امنیت سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوعاتی نظیر خشک شدن خلیج گرگان، پروژه پتروشیمی در استان، تعطیلی کارخانه‌ها و تلاش برای ممانعت از این تعطیلی و … که ابعاد حقوقی آن کمتر از ابعاد اجرایی نیست، نیازمند همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی در استان است.

* درخواست استاندار گلستان از دادستانی کل کشور برای حمایت در فاجعه خشک شدن خلیج گرگان و همچنین گنجاندن گمرک اینچه‌برون در لیست گمرکات تخصصی کشور

استاندار گلستان گفت: برای ارتقا امنیت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در گلستان نیاز به همکاری بیش از پیش دو قوه مجریه و قضاییه هستیم.

زنگانه خاطرنشان کرد: از دادستانی کل کشور تقاضا داریم حمایت لازم را از گلستان در فاجعه خشک شدن خلیج گرگان و همچنین گنجاندن گمرک اینچه برون در لیست گمرکات تخصصی کشور، داشته باشد.

در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان سابق مرکز استان گلستان تقدیر و محمود اسپانلو به عنوان دادستان جدید مرکز استان گلستان معارفه شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا