چهارمحال و بختیاری

امکانات شهرداری شهرکرد کم است اعتبار جذب کنید

امکانات شهرداری شهرکرد کم است اعتبار جذب کنید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، محمدرضا بیاتی در دیدار با علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهران مرادی مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری و خسرو کیانی سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در ایامی که شاهد نزول نعمات الهی هستیم با امکاناتی که دارند به کمک شهرداری بیایند تا اقدامات لازم انجام شود و شهروندان اذیت نشوند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک اسلامی شهرکرد افزود: از مدیریت بحران انتظار داریم اطلاعیه‌های خود را به‌موقع و دقیق اعلام کنند زیرا که با توجه به کمبود تجهیزات شهرداری برای پاکسازی معابر برفی صدور این اطلاعیه‌ها و تعطیلی یا تاخیر در آغاز فعالیت ادارات و مدارس نقش بزرگی در کاهش مشکلات شهری دارد.

وی تصریح کرد: امکانات و تجهیزات مدیریت شهری شهرکرد برای ترسالی و بارندگی‌هایی شدید بسیار ناچیز است و پاسخگوی شرایط بحرانی را ندارد، لذا می‌طلبد متولیان اعتباراتی را برای تجهیز شهرداری‌ها در استان از وزارت کشور دریافت کنند.

بیاتی ادامه داد: امکانات شهرداری شهرکرد با حدود ۳ دستگاه گریدر، ۵ دستگاه بیل‌ مکانیکی، ۵ دستگاه خودرو و ۶ تن نمک‌پاش مکانیزه کامل می‌شود که تهیه این تجهیزات حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی در پایان بیان داشت: همچنین از شهروندان انتظار داریم در ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از بارش، برف حیاط‌ منازل را به کوچه و خیابان نریزند و خودروهای خود را در کوچه‌ها پارک نکنند تا دستگاه‌های شهرداری برای عبور و پاکسازی برف در این مناطق با مشکل مواجه نشوند و خدمات‌رسانی را چند برابر نشود.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا