سیاسی

امکان ثبت‌نام دانشجویان بین‌الملل در جشنواره دانشجویان نمونه

امکان ثبت‌نام دانشجویان بین‌الملل در جشنواره دانشجویان نمونه

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران، سازمان امور دانشجویان اعلام کرد سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. بر این اساس تمام دانشجویان واجد شرایط ایرانی و بین‌الملل نیز می‌توانند ضمن مطالعه دقیق آیین نامه و شیوه‌نامه سال ۱۴۰۲، نسبت به ثبت‌نام و شرکت در جشنواره از امروز دوم تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ اقدام کنند.

ثبت نام در سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ از ۲ بهمن

متقاضیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند با مراجعه به پایگاه portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به پایگاه nemooneh.behdasht.gov.ir و تکمیل فرآیند ثبت‌نام در جشنواره شرکت کنند.  در سال جاری با توجه به اینکه زمان انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها پس از جشنواره دانشجوی نمونه است، بند ۴_۲ از ماده ۲ شیوه نامه اجرا نخواهد شد.

 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آیین‌نامه ثبت‌نام متقاضیان شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را منتشر کرد.

در آیین‌نامه جشنواره دانشجویان نمونه آمده است که در راستای ترویج اولویت‌های علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری، آموزش، پژوهش و برون‌داد هدفمند، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری، شاگرد، فناور و نوآورپروری و تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش و همچنین در راستای اجرای مفاد آیین‌نامه حمایت از نخبگان ایرانی مصوب ۲۰ اسفند ۱۴۰۱  این آیین‌نامه با اهداف ذیل تدوین می‌شود:

ترویج الگوهای موفق و موثر

تکریم و بزرگداشت دانشجویان نمونه

ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی

تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اخلاقی

هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی

پایان پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا