اصفهان

امیدوارم بتوانیم در بوکس تاریخ‌سازی کنیم

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان در خصوص وضعیت آماده سازی تیم ملی بوکس پیش از اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: ۲ مرحله اردو را پشت سرگذاشته‌ایم، یکی از اردوها ۲ هفته و مربوط به انتخابی‌ها بود و اردوی دیگر که به مدت ۳ هفته برگزار شد، بیشتر تمرکزمان بر آماده‌سا‌زی بچه‌ها بود.

مربی تیم ملی بوکس ادامه‌ داد: در حال حاضر آمادگی بوکسورهای تیم بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است، هم زمان تمرینات کم بود و هم باز‌ی‌های تدارکاتی نداشتیم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند و بتوانیم برای اولین بار در تاریخ بوکس، تاریخ‌سازی کنیم؛ برای شرکت در مسابقات جهانی کلا ۵ هفته تمرین کرده‌ایم و پنجشنبه شب عازم بلگراد هستیم.

استکی در خصوص سطح مسابقات بیان داشت: سطح کیفی مسابقات بخاطر جوایزی که فدراسیون جهانی در نظر گرفته بسیار بالا است، ۱۰۰ هزار دلار، ۵۰ هزار دلار و ۲۵ هزار دلار به ترتیب جوایز نفرات اول تا سوم در این رقابت‌ها است؛ قطعا همه کشور‌ها با تمام قدرت در این مسابقات حاضر می‌شوند.

مربی تیم ملی بوکس با بیان این که بوکسورها در ۱۰ وزن به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند، عنوان داشت: اوزان ۵۷، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۶، ۹۲ کیلو و سنگین‌وزن، در این رقابت‌ها مبارزه خواهند کرد.

به گزارش برگزیده های ایران، مسابقات جهانی بوکس از تاریخ ۲ تا ۱۵ آبان در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا