گلستان

امید در دل گلستانی‌ها با انتخاب استاندار بومی زنده شد/ حمایت ائمه‌جمعه اهل‌سنت از استاندار جدید گلستان

آخوند عبدالباسط نوریزاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان با بیان اینکه تیم‌نظارتی قوی بر قیمت‌ها مهمترین عامل رفع مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: مهمترین عامل رفع مشکلات اقتصادی مردم، تشکیل تیم نظارتی قوی بر قیمت‌ها و بازار است.
وی تصریح کرد: استان گلستان یک استان نوپا بوده و با توجه به ظرفیت و استعدادهای بسیار خوب متاسفانه محروم مانده و هنوز بیشتر مردم کشور این استان را جزو استان مازندران می‌دانند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارج از استان و حمایت آنها توسط مسوولان ارشد استانی می تواند در توسعه استان نقش بسزایی داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به مرز مشترک ایران و ترکمنستان واقع در منطقه جغرافیایی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: وجود مرز مشترک ایران و ترکمنستان در منطقه گنبدکاووس یک ظرفیت بالقوه بوده که در صورت برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از این پتانسیل می‌تواند در رفع بیکاری جوانان منطقه، جلوگیری از مهاجرت جوانان به استان های دیگر در راستای اشتغال و توسعه شهرستان تاثیرگذار باشد.

* همه گروه‌های سیاسی جدای از اختلاف سلیقگی برای توسعه استان به استاندار کمک کنند

وی با بیان اینکه بخش اعظمی  از تولیدات کشاورزی و دامی کشور توسط دامپروران و کشاورزان منطقه تامین می‌شود، بیان کرد: حمایت از این قشر زحمتکش و در اختیار قرار دادن نهاده‌های دامی با قیمت مناسب و خرید تضمینی و پرداخت به موقع محصولات تولید شده باید اولویت مسوولان استان به ویژه استاندار باشد.

آخوند نوریزاد امامان جمعه را پدران معنوی و رابط بین مردم و مسوولان دانست و افزود: مردم نسبت به امامان جمعه اهل سنت و شیعه اعتماد داشته و اغلب مشکلات خود را با این افراد در میان می‌گذارند، پیشنهاد می‌شود استاندار جدید در مسائل و مشکلات استان به ویژه مشکلات اقتصادی و اجتماعی گلستان با امامان جمعه شهرهای مختلف در ارتباط بوده و در رفع مشکلات با این افراد هم‌اندیشی داشته باشد.

وی خطاب به مجمع نمایندگان استان و تمامی گروه‌ها و جناح‌ها اظهار کرد: حال که هیئت دولت و رئیس جمهور مردمی ما دکتر زنگانه را به عنوان استاندار انتخاب کردند از همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی، مجموع نمایندگان و دیگر دست‌اندرکاران‌انتظار داریم تا اختلاف سلیقه رو کنار گذاشته و با وحدت و همدلی در راستای تعالی و توسعه استان وی را حمایت کنند.

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس بیان کرد: استاندار مسوول ارشد  اجرایی استان بوده و باید به همه مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان آشنا باشد و در راه تعالی و توسعه استان از گروه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، نخبگان، معتمدین و دیگر افراد تاثیرگذار به عنوان خردجمعی  استفاده کند.

وی با بیان اینکه دغدغه آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت وی معیشت و اقتصاد مردم است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی به رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته و خوشبختانه آقای رئیسی و هیئت دولت این دغدغه رهبر معظم انقلاب را اولویت خود قرار داده و تلاش می‌کنند‌ تا بتوانند بخش اعظمی از این مشکلات را رفع کنند.

آخوند نوریزاد گفت: تشکیل تیم‌ نظارتی قوی بر قیمت‌ها و بازار می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع مشکلات اقتصادی‌مردم داشته باشد.

وی استفاده از جوانان در بدنه اجرایی کشور را لازمه توسعه کشور برشمرد و افزود: استفاده از تجارب مدیران موفق و با سابقه مدیریتی در کنار ظرفیت جوانان در بدنه اجرایی کشور و استان می‌تواند روند رشد و توسعه کشور را هموار کرده و سبب پویایی و تحول در کشور در حوزه‌های مختلف در دولت جدید شود.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان‌ اینکه انتخاب استاندار بومی نور امید و شادی را در دل مردم استان روشن کرده است، ابراز کرد: ضمن تبریک و موفقیت برای استاندار جدید، یکی از ویژگی‌های مهم استاندار جدید گلستان بومی بودن وی در کنار تجربه خوب آقای زنگانه در امور اجرایی استان و کشور است.

وی ادامه داد: امید در دل مردم با انتخاب استاندار بومی زنده شده و با شناختی که از آقای دکتر زنگانه داریم اطمینان داریم در این چهار سال شاهد تحولات خوبی در استان خواهیم بود، ائمه جمعه اهل سنت حمایت همه جانبه خود را از استاندار گلستان که از خانواده متدین، مذهبی و شهید هستند در راستای توسعه استان اعلام می‌کنند.
انتهای پیام/۲۳۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا