چهارمحال و بختیاری

امید واهی دشمنان به تهدیدهای توخالی/ ایران اسلامی بیش از همیشه مقتدر و مقاوم است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، حماسه ۹ دی را خنثی‌کننده فتنه پرآشوب ۸۸ دانست و گفت: اگر ترحم نظام اسلامی نبود سران و گردانندگان آن فتنه باید محاکمه می‌شدند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: عده‌ای با قضاوت‌های بی‌منطق خواستار رفع حصر هستند و از اینکه حضور معجزه‌آسای مردم در روز ۹ دی همچنان گرامی داشته می‌شود نگرانند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر حماسه ۹ دی را بدانیم و نگذاریم فراموش شود، تصریح کرد: حضور مردم همواره یاری‌دهنده انقلاب بوده و مکر دشمنان و فتنه‌ها را خنثی کرده است.

ایران اسلامی به پشتوانه مردم و قدرت دفاعی مقاوم است

نکونام اظهار داشت: دشمنان به شدت تلاش می‌کنند که ارزش‌ها وارونه شود، در حالیکه خودشان بیشترین ستم را روا می‌دارند و با بکارگیری حیله‌های فراوان مدام در حال پایمال کردن حقوق بشر هستند، خود را آزادی‌خواه جلوه می‌دهند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد ادامه داد: با وقاحت در مذاکرات وارد شده و خود را محق نشان می‌دهند و رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به عربده‌کشی و تهدید علیه نظام اسلامی می‌کنند.

وی تهدید دشمنان را توخالی و امید دشمن را به لرزاندن دل مردم واهی دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی مقاوم است و پشتوانه مردمی و قدرت دفاعی آن در دل دشمن رعب ایجاد کرده است.

نکونام بیان داشت: دولت مقتدری بر سر کار است که دستاوردهای آن خار چشم دشمنان شده و با یاری خداوند و صبوری مردم و همچنین با تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) گفت: ایشان مؤمن به پیامبر اکرم(ص) و زمینه‌ساز اسلام بود و در زمان خود طاغوت‌ستیز و در برابر ظالمان جهادگر بود.

وی با بیان اینکه حضرت مسیح(ع) در ظهور دولت حق در کنار حجت خداوند خواهد بود، عنوان کرد: ما به ایشان باور داریم و امیدواریم همه بشریت پیام واقعی پیامبران را درک کنند.

مسئله جمعیت باید دغدغه همه باشد/جمعیت سالخورده آینده کشور را تهدید می‌کند

نکونام با اشاره به مسئله جمعیت و خطری که پیری آن در آینده برای کشور دارد، توضیح داد: این موضوع کلیدی و اساسی باید به دغدغه تک تک مردم تبدیل شود و همه سعی کنند با خطری که بیخ گوش کشور است مقابله کنند.

امام جمعه شهرکرد به مشوق‌هایی که دولت در خصوص افزایش جمعیت در نظر گرفته است، اشاره کرد و افزود: کشوری با جمعیت سالخورده یعنی کشور راکد و ایستا، این جمعیت جوان است که می‌تواند موانع را با انگیزه و شتاب بردارد و با نیروی پیش‌برنده اهداف کشور را تحقق ببخشد.

وی در پایان تأکید کرد: این مهم را وظیفه شرعی و اخلاقی خود بدانیم و دولت هم در حد توان پشتیبان خواهد بود.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا