اخبار ورزشی

امیرعبداللهیان: نظر ما و دولت سعودی تکرار بازی سپاهان و الاتحاد در زمان دیگری است

امیرعبداللهیان: نظر ما و دولت سعودی تکرار بازی سپاهان و الاتحاد در زمان دیگری است

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برگزیده های ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت با اشاره به حواشی دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان گفت: در همان زمان اتفاقی که دوشنبه‌شب برای بازی دو تیم ورزشی سپاهان و الاتحاد اتفاق افتاد، من با وزیر خارجه سعودی در تماس بودیم.

ساکت: رفتار الاتحاد در هیچ زمین ورزشی اتفاق نیفتاده است

وی افزود: روابط ریاض و تهران در مسیر درست خودش پیش می‌رود و ورزش نباید اهرم سیاسی در طرف هیچ کدام شود.

امیرعبداللهیان تأکید کرد: ای‌اف‌سی هم باید برمبنای فنی نظر دهد. بین ما  و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آمریکایی‌ها گفته‌اند تمایلی برای بازگشت به برجام ندارند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها ریاکارانه عمل می‌کنند ما در مسیر دیپلماسی و مذاکره هستیم؛ به محض آنکه به نقطه توافق نزدیک شویم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

امیرعبداللهیان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی پیرامون روادید گردشگری با برخی کشورها بیان کرد: هم‌اکنون در حال مذاکره با ده‌ها کشور برای لغو روادید گردشگری هستیم. وزیر میراث فرهنگی فهرست جدیدی را اعلام کرده که همکارانم با نظر مثبت در حال مذاکره با کشورهای مقابل هستند تا به‌صورت متقابل لغو روادید گردشگری را داشته باشیم.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا