اردبیل

انتخابات شوراهای جهادی در نواحی استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای شبکه‌سازی جهادی و برنامه‌ریزی اثربخش برای توسعه کمی و کیفی حرکت‌های جهادی، انتخابات شوراهای جهادی در ۱۲ ناحیه استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات ۵ نفر از اعضای حقیقی شوراهای جهادی نواحی متشکل از سرگروه‌های جهادی بعد از انجام فرایند انتخابات و با رأی مسؤولین گروه‌های جهادی نواحی تعیین شدند.

مسؤول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در پیام ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، به برقراری ارتباط بین گروه‌های جهادی، تاکید شده است و شوراهای جهادی بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی بین گروه‌های جهادی نواحی می‌باشد.

شوراها و مجامع جهادی، بدنه مردمی و بازوی مشورتی بسیج سازندگی

اصلانی بیان کرد: بهره‌مندی از نظرات صاحب نظران جهادی و احصای مسائل و مشکلات موجود و اولویت‌بندی و مطالبه آن‌ها از جمله ظرفیت‌های شوراهای جهادی است که می‌تواند در مسیر حرکت‌های جهادی موثر واقع شود.

وی گفت:شوراها و مجامع جهادی بدنه مردمی و بازوی مشورتی بسیج سازندگی هستند که به‌دنبال سیاست‌گذاری و ارائه پیشنهادات و راهکارها برای تحقق پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی هستند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل عنوان کرد:با حضور شوراهای جهادی نواحی استان طی برگزاری انتخابات، اعضای مجمع جهادگران استان نیز مشخص خواهد شد و فعالیت مجمع جدید استانی نیز شروع می‌شود.

حرکت‌های جهادی نقطه امیدبخش در مناطق محروم

اصلانی با اشاره به ثبت ۲ هزار گروه جهادی از استان اردبیل در سامانه اطلس جهادی،افزود: کیفی‌سازی حرکت‌های جهادی و تلاش برای توانمندسازی گروه‌های جهادی استان از جمله برنامه‌های اولویت‌دار مجمع جهادگران است.

وی گفت: گروه های جهادی بسیج علمداران خدمت صادقانه و بی منت به مردم و نقطه روشن و امیدبخش در مناطق محروم بوده که در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل  تصریح کرد: مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل “ما می‌توانیم” عامل پیشرفت و عزت کشور است و بدون شک روحیه و عمل جهادی نیاز امروز کشور در عرصه‌های مختلف است‌.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا