اصفهان

انتخاب چهره‌های ماندگار تبلیغ در شهرستان‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام اظهار داشت: با رویکرد تمرکززدایی، اعزام مبلغ و آموزش‌های تخصصی با هدف دانش‌افزایی و مهارت‌آفرینی در حوزه‌های تبلیغی در مراکز کم برخوردار و مستعد در سراسر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در قدم اول در چهار منطقه سمیرم، شهرضا، لنجان و فلاورجان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران حوزوی برادران و خواهران و ائمه جمعه هر شهرستان، کمیته‌ای برای بررسی و رصد موضوعات و مسائل مورد نیاز شهرستان‌ها در حوزه خانواده، تعمیق ایمان و باور دینی، کودک و نوجوان و دیگر حوزه‌ها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: بعد از دریافت گزارش کمیته شهرستان‌های مختلف استان اصفهان، مبلغان متخصص متناسب با نیاز منطقه برای پیگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به منطقه هدف اعزام می‌شوند.

اهتمام ادامه داد: یکی از وظایف این کمیته، توجه ویژه برای تشکیل پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است تا طلاب و مبلغان منطقه به صورت منسجم‌تر بتوانند وارد عرصه تبلیغ شوند و مطمئناً این کار با هدف ایجاد انگیزه و رویکرد تسهیل‌گری انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: یکی از اهدافی که ما در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به دنبال آن هستیم، تکریم و بزرگداشت چهره‌های ماندگار تبلیغ در شهرستان‌های استان اصفهان است که با ایجاد مجمع طلاب و مبلغان ذیل مدیریت امام جمعه هر شهرستان انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته از آیت‌الله شیخ حسین مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام شیخ مهدی مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا فیروزیان، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی و مرحوم آیت‌الله مهاجر به عنوان چهره ماندگار تبلیغ در اصفهان تجلیل شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا