آذربایجان شرقی

انتصاب‌های مسئله‌دار کار دست شهردار تبریز داد/ سوال اعضای شورا از شهردار تبریز

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز اعضای شورا سوالاتی از شهردار تبریز پرسیدند که مقرر شد در جلسه‌ای ویژه به این سوالات پاسخ داده شود.

 این سوالات که در صحن شورا قرائت شد و به صورت کتبی به شهردار تبریز ارسال خواهد شد، به این شرح است:

پرویز هادی در سوالی از شهردار پرسید: علت اصرار شهردار در به‌کارگیری نیرو‌های سایر ادارات در امور اداری شهرداری چیست؟ آیا شهرداری با این تعدد نیرو کارمند شایسته‌ای برای اینکارها ندارد؟

سیدکاظم زعفرانچیلر نیز پرسید: به‌کارگیری افراد بازنشسته برخلاف قانون ممنوعیت استفاده از بازنشستگان و علت انتصاب بازنشستگان چیست؟

با وجود گذشت ۲ ماه از انتصاب شهردار محترم علت رکود در برنامه‌های جاری شهر و پروژه‌ها چیست؟

راهکارهای عمرانی اجتماعی و فرهنگی را در کدام یک از برنامه‌ها و اقدامات ایشان می‌توان آزمود؟

یاسین بجانی نیز پرسید: شفاف‌سازی ابهامات و پاسخگویی به سوالات در وقت مقتضی انجام شود.

شورای شهر از ابتدا نسبت به آزادسازی نیرو‌های مامور به خدمت و استفاده از نیرو‌های شایسته پاکدست و کار آزموده در شهرداری تاکید کرده که با این حال دلیل استفاده از نفراتی خارج از سازمان که فاقد تجربه کافی نیز هستند، چیست؟

انتصاب‌های مسئله‌دار شهردار که برخی مواقع زاویه‌های اساسی با مواضع انقلابی شورا و مواضع ولایی شخصی ایشان دارد و موجب ایجاد چالش‌ها و سوال‌های اساسی می‌شود، چیست؟

رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با تاکید به پاسخگویی به سوالاتی که هفته گذشته در خصوص انتصابات مدیران پرسیده بود خواستار شفافیت در این زمینه‌ها شد که در نهایت با تصویب اعضای شورای شهر مقرر شد، شهردار تبریز در جلسه‌ای مجزا به این سوالات پاسخ دهد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا