آذربایجان غربی

انتصاب محمد افتخاری به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی حجت الاسلام ناصر خدایاری اظهار داشت:  “محمد افتخاری” با حکم “محمدمهدی اسماعیلی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل در آذربایجان‌غربی منصوب شد.

وی با اشاره به اینکه ” افتخاری” سابقه معاونت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را دارد افزود: بعد از این زمان به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه تبریز مشغول به خدمت خواهم بود.

خدایاری با طلب حلالیت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه آذربایجان‌غربی، گفت: رفتار محبت آمیز و حمایت‌های همه جانبه که در سخت ترین روزهای کاری تسهیلگر امور بودند، خاطره‌ای خوش باقی خواهد ماند.

مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امیدوارم کاستی‌ها، کمداشت‌ها، کم کاری‌ها و غفلت‌های مرا بخشیده و به دیده اغماض بنگرید و در عوض، تصویر کسی را به خاطر بسپارید که پیوسته به بودن در کنار شما و دوستی و همکاری و حمایت بی دریغتان مباهات کرده است.

خاطرنشان می‌شود، حجت الاسلام ناصر خدایاری از سال ۱۳۹۷ مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی را عهده دار بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا