اخبار ورزشی

انتظاری: زمان نشان داد که زاهدی کیفیت خوبی دارد/ ستاره پرسپولیس شماره ۷ می‌پوشد!

انتظاری: زمان نشان داد که زاهدی کیفیت خوبی دارد/ ستاره پرسپولیس شماره ۷ می‌پوشد!

– اخبار ورزشی –

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: یک بازی خیلی خوب را از پرسپولیس در قزوین مقابل پیکان شاهد بودیم. شاگردان گل‌محمدی از همان شروع بازی نشان دادند که هدفی جز کسب سه امتیاز ندارند و به همین دلیل موقعیت‌های پرشماری را روی دروازه پیکان خلق کردند و در پایان بازی هم سرخپوشان مزد برتری‌شان را گرفتند و سه امتیاز حیاتی را در یک بازی خارج از خانه کسب کردند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد درخشش شهاب زاهدی و زدن سه گل در دیدار مقابل پیکان خاطر نشان کرد: من از همان روزی که زاهدی با پرسپولیس قرارداد بست نظرم این بود که این بازیکن در جمع سرخپوشان موفق خواهد شد، اما این موضوع قطعاً نیاز به زمان دارد و الان بعد از گذشت شش هفت از لیگ می‌بینیم که موتور شهاب روشن شده و نشان داد که چه مهاجم خوبی است. زاهدی با توجه به اینکه در اروپا بازی کرده، تجربه بالایی دارد و این امتیاز می‌تواند به مهاجم پرسپولیس کمک کند تا پایان لیگ بازیکن مؤثری برای سرخپوشان باشد.

بادامکی سرپرست معاونت ورزشی پرسپولیس شد

 

«ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان شماره هفت بر تن داشت.»، انتظاری با بیان این جمله تصریح کرد: سروش در هفته‌های گذشته نشان داده که دوباره به دوران اوج خود برگشته است. این بازیکن مقابل پیکان در هر سه گل تأثیرگذار بود و در میانه زمین حرف اول را می‌زد. رفیعی در تمام بازی‌های این فصل پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته و شرایطش ایده‌آل بوده است. به نظر من رفیعی در صدرنشینی پرسپولیس تا این جای لیگ نقش پررنگی داشته است. 

وی راجع به حاشیه‌های چند روز گذشته پرسپولیس که منجر به قهر گل‌محمدی و غیبت او در تمرینات سرخپوشان شد، گفت: چنین رفتار‌هایی اول از همه به تیم ضربه می‌زند و بازیکنان را به لحاظ روحی دچار مشکل می‌کند و باعث می‌شود آرامش پرسپولیس از بین برود. مدیریت باشگاه و در رأس آن درویش نباید اجازه دهند چنین اتفاقی بیفتد. باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند و خواسته‌های کادر فنی و بازیکنان را مدنظر قرار دهد تا تیم بدون دغدغه و با آرامش کامل بازی‌هایش را انجام دهد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا