اخبار ورزشی

انتظاری: شمس آذر را دست‌کم نگرفته بودیم/ تراکتور تیمی خطرناک است

انتظاری: شمس آذر را دست‌کم نگرفته بودیم/ تراکتور تیمی خطرناک است

– اخبار ورزشی –

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره شکست سنگین تیمش برابر شمس آذر در هفته سوم لیگ برتر گفت: ما باخت بدی را تجربه کردیم، ولی باید بگویم که شمس آذر تیم بسیار خوبی است. اینکه می‌گویند آنها را دست‌کم گرفته بودیم اصلاً درست نیست، چون کادر فنی ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود و آنها در دو بازی گذشته هم کاملاً مستحق برد بودند و باید شش امتیاز را می‌گرفتند. 

بحران مالی در مس رفسنجان

 

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه افزود: ما در این بازی شکست خوردیم، چون تاکتیک‌مان شکل نگرفت. تاکتیک ما بازیسازی از عقب است، ولی شمس آذر اجازه این کار را به ما نداد و متأسفانه شکست خوردیم.

وی همچنین تصریح کرد: این درست است که در سه بازی ابتدایی آن‌طور که می‌خواستیم نتیجه نگرفتیم، ولی مس رفسنجان در سال‌های گذشته هم در هفته‌های ابتدایی نتیجه نگرفته بود. من مطمئنم که شرایط برای تیم ما تغییر خواهد کرد و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتظاری در مورد دیدار تیمش برابر تراکتور در هفته چهارم یادآور شد: می‌دانیم تراکتور چه کیفیتی دارد و مطمئناً در تبریز بازی سختی خواهیم داشت. آنها در سه مسابقه قبلی برابر تیم‌های بزرگی شکست خورده‌اند، ولی تراکتور تیم بسیار خطرناکی است و باید مقابل آنها باهوش بازی کنیم. امیدوارم دست پُر از تبریز برگردیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا