کهگیلویه و بویراحمد

انتظار مردم مادوان از دولت مردمی/شهردار: نگذارید ساکنین مادوان بیش از این زجر بکشند

شهردار مادوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تحمل بار سنگین حاشیه نشینی توسط شهر مادوان اظهار کرد: وضعیت کنونی شهر مادوان شاید در کل کشور خاص و ویژه باشد شهری که هر روز بر جمعیت آن افزوده می‌شود.

ذکاوت تصریح کرد: از همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد مهاجرانی به شهر مادوان عزیمت کرده‌اند با هزاران امید و آرزو به این شهر آمده‌اند تا دردها و رنج‌های زندگی را فراموش کنند غافل از اینکه زندگی در مادوان سختی‌های خود را دارد.

وی با بیان اینکه در شهر مادوان فضاهای مناسب با یک زندگی شهری وجود ندارد یادآور شد: به دنبال مقصر نمی گردیم و نباید روی کارهای انجام نشده در گذشته دست گذاشت و انتظار می‌رود که مسئولان از هم اکنون به فکر رفع مشکلات شهر مادوان و چاره اندیشی برای این مشکلات باشند که روز به روز بر حجم آنها افزوده می‌شود.

شهردار مادوان با بیان اینکه مردم این شهر چشم امید به تصمیمات دولت مردمی آیت الله رئیسی دوخته‌اند یادآور شد: این دولت شاعر مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار داد و ما هم امیدواریم دولت آیت الله رئیسی با رعایت انصاف و عدالت به شهر مادوان و مردم آن توجه داشته باشند تا بیش از این شاهد زجر کشیدن آنها نباشیم.

ذکاوت تصریح کرد: انتظار است در تقسیم اعتبارات به همه آیتم‌ها توجه شود و میان نقاط برخوردار و کم برخوردار تفاوت حاصل گردد که متاسفانه شهر مادوان تاکنون به لحاظ جمعیت و کمبودهای موجود در تصمیم گیری‌ها مورد توجه قرار نگرفته است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا