کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از اهمال‌ مسئولان برق و مخابرات در دیشموک/خدماتی که به یک نم باران بند است؟!

ایرج پذیرش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه مردم منطقه دیشموک از قطع و وصل مکرر برق به ستوه آمده‌اند اظهار کرد: قطعی مکرر برق، تلفن همراه و اینترنت منطقه دیشموک در خور شان مردم این منطقه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: چند روزی است که به صورت مکرر قطع و وصل برق در منطقه دیشموک مردم این منطقه را آزار می‌دهد و در جاهایی هم بر اثر این نوسانات برق به دستگاههای برقی مردم خسارت وارد شده است.

پذیرش افزود: هنوز بارندگی در منطقه دیشموک شروع نشده باید با قطع و وصل برق در این منطقه دست و پنجه نرم کنیم که اگر اینطور پیش رود باید همان چراغ الکلی‌های قدیمی را مهیا کنیم.

وی عنوان کرد: با قطعی برق متاسفانه تلفن همراه و اینترنت کاملا از مدار خارج شده و این اهمال‌کاری مسوولان قابل قبول نیست.

پذیرش با بیان اینکه چرا مردم باید این همه مشکلات را تحمل کنند عنوان کرد: مسوولان محترم سعی کنند به فکر مردم منطقه دیشموک باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان در این اوضاع کرونایی باید با خیل مشکلات دست و پنجه نرم کنند مسوولان بدانند که نیاز اولیه مردم منطقه دیشموک همین تلفن همراه و اینترنت است که متاسفانه با قطعی برق، تلفن همراه در دیشموک کاملا قطع می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر دیشموک ضمن گلایه خود از مسوولان به خاطر سهل‌انگاری در رفع مشکلات منطقه دیشموک خواستار رفع مشکلات این منطقه شد و عنوان کرد: هنوز بارانهای زمستانی شروع نشده بارها و بارها برق و اینترنت همراه اول قطع شد که باعث نگرانی مردم بخش دیشموک گردید.

وی تصریح کرد: قابل توجه مسولین تا کی باید مردم این همه کمبود را تحمل کنند چه کسی باید جوابگوی سوختن وسایل برقی مردم باشد که با قطع و وصل مکرر برق صورت می‌گیرد و چه کسی باید جوابگوی تعطیلی شهر و کارهای عقب افتاده مردم باشد چرا باید  مردم  این همه مشکلات را تحمل کنند.

پذیرش گفت: مسولین به فکر مردم باشید به مشکلات مردم رسیدگی کنید مردم دیشموک نگرانند و ما هم از مدیرعامل برق استان و مدیرعامل مخابرات استان و شهرستان انتظار داریم توجه بیشتری به منطقه دیشموک داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیش از پنجاه درصد چراغ‌های درون شهری خرابند و روشنایی خیابان‌ها و معابر بسیار ضعیف است عنوان کرد: باید تا چه زمان بر اثر کمبود یک دستگاه بالابر در سطح منطقه منتظر رفع مشکلات برقی منطقه باشیم چقدر باید انتظار بکشیم.

پذیرش با بیان اینکه تلفن همراه و اینترنت در بیشتر نقاط شهر بسیار ضعیف است که نیاز به جابجایی دکل مخابرات است عنوان کرد: بی‌توجهی مسوولان نسبت به نامه‌نگاری‌های تغییر دکل مخابرات کار درستی نیست و از مسوولان مخابرات می‌خواهیم که تغییر دکل مخابرات شهر دیشموک که در وسط شهر دیشموک است و یک نمای نازیبایی در وسط شهر به وجود آورده لذا تغییر محل این دکل مخابراتی را در دستور کار خود قرار دهند.

پذیرش خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم ملتمسانه از مسئولان انتظار دارم بیشتر به فکر مردم باشند و مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا