هرمزگان

انتقاد از وضعیت مدیریت نیروی انسانی در شهرداری/ معاون آتش‌نشانی را بایگانی کرده‌اند!

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، حجت الاسلام احمد عامری سیاهویی صبح امروز اظهار کرد: جان و اموال شهروندان و مردم مانند آبروی آنها دارای ارزش و احترام است. درخواست داریم در خصوص مدیریت نیروی انسانی سازمان آتش‌نشانی بندرعباس تا بحران جدیدی دامنگیر شهر نشده هر چه سریع تر توسط شهردار تصمیم صحیحی اتخاذ شود.

وی افزود: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی که می‌توانست عملیات فنی آتش نشانی استان را اداره کند آیا شبیه طنز نیست که بخاطر سلایق شخصی در یکی از ایستگاه‌های سطح شهر بایگانی شود؟

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برخی از شهرداران مناطق بر اساس سلایق شخصی خود به صورت جزیره‌ای با تخصیص بودجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی می‌پردازند در حالی که تمرکز کار فرهنگی در شهر باید در اتاق فکر سازمان فرهنگی ورزشی تعریف و انجام شود و از پراکندگی و بی انضباطی مالی در این امر پرهیز شود.

عامری تصریح کرد: اخیرا موضوع نظارت و نگهداری فضای سبز شهری دست‌خوش یک سری تغییرات شده و کار نظارت به شهرداران مناطق تفویض شده است و این نوع مدیریت ممکن است ضمن موازی کاری فعالیت سازمان فضای سبز را کم رنگ کند.

عامری سیاهویی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم مرکز اسناد تاریخی شهرداری و مرکز خلاقیت با کار کارشناسی کمیسیون مربوطه زیر نظر سازمان فرهنگی اجتماعی قرار گیرد و یا اینکه یک معاونت فرهنگی جدید برای شهرداری بندرعباس بمنظور بهبود کمی و کیفی امورات فرهنگی اجتماعی تاسیس شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا