Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
انتقاد استاندار اصفهان از عدم حضور مدیران در اساسی‌ترین جلسه - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

انتقاد استاندار اصفهان از عدم حضور مدیران در اساسی‌ترین جلسه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در اداره کل آموزش و پرورش با بیان‌اینکه بعضی از جلسات در استان، اساسی است و مبنای حرکت آینده ما را ریل‌گذاری می‌کند، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش یکی از اساسی‌ترین جلسات استان است که باید همه اعضا در آن شرکت کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در تعالیم دینی و مکتب اسلام از جایگاهی ویژه ای برخوردار است و با توجه ضرورت امروز جامعه ما، باید بیش از پیش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مرتضوی با بیان اینکه گفتمان و ادبیات مشترکی بین مسوولان استان برای کمک به آموزش و پرورش وجود دارد، افزود: هرگونه کمک به آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و هزینه‌بر نیست.

استاندار اصفهان اضافه کرد: دغدغه همه اعضای این جلسه این است که درآمد آموزش و پرورش استان افزایش پیدا کند و در این زمینه ادبیات مشترکی بین همه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید اولویت‌های دستور جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش بصورت محدودتر ارائه شود تا بتوانیم بصورت گام به گام به پیش برویم و در مرحله بعدی، توزیع شهرستانی آن‌ها هم مشخص شود.

مرتضوی بیان کرد: انجام کار اساسی در این زمینه به همفکری اعضای شورای آموزش و پرورش نیاز دارد تا بتوانیم این نیازها را از ظرفیت‌های داخلی تامین کنیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: یک یا دو دستور جلسه آینده شورای آموزش و پرورش استان باید بصورت مستمر به موضوع منابع و درآمدهای این سازمان اختصاص پیدا کند که بخشی از آن در باره استفاده از ظرفیت‌های قانونی است که در زمان حاضر از آن‌ها غافلیم.

وی گفت: ظرفیت‌های قانونی آموزش و پرورش باید احصاء و روش استفاده از آن‌ها در سبد این سازمان مشخص شود و در صورتی که نیاز به پیگیری در شوراهای دیگر استان یا در سطح ملی وجود دارد، پشتیبانی لازم انجام خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: بعضی از منابع و زمین‌های آموزش و پرورش در نقاط مختلف استان معطل مانده است که با تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج می‌توانیم با ایجاد ارزش افزوده بر روی آن‌ها، بخشی از مسائل امروز این سازمان را حل کنیم .

استاندار اصفهان افزود: بخشی از نیازهای دیگر این سازمان را نیز باید از ظرفیت خیران و دیگر منابع تامین کنیم تا حرکت جدی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا