چهارمحال و بختیاری

انتقاد استاندار به کلی‌گویی‌های شورای فرهنگ عمومی/ خطاب این «باید»ها چه کسی است؟

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه فرهنگ به معنای راه مشترک زندگی و متشکل از کنش‌ها و واکنش‌های انسان می‌باشد، گفت: در این جلسات باید دستور کار شورای فرهنگ عمومی را مشخص کنیم کلی‌گویی خیلی سودی ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از اینکه برخی از اعضای شورای فرهنگ عمومی می‌گویند باید اینگونه شود، باید آنطور شود، افزود: خطاب این باید‌ها کیست؟ بلاخره در شورای فرهنگ عمومی هم نماینده حاکمیت حضور دارد و هم نماینده دولت؛ بنابراین فرهنگ را خودمان باید حل کنیم؛ پس فقط مشکلات را برای هم بازگو نکنیم بلکه برای حل این مشکلات راهکار ارائه کنیم.

عباسی اظهار داشت: فرهنگ هر شهرستان با شهرستان دیگر و هر فرد با فرد دیگر متفاوت است لذا باید متناسب با فراخور وضعیت شهرستان‌ها دستور کار شورا آماده شود تا با توجه به مشکلات و ظرفیت‌های هر شهرستان فرهنگ‌ها نیز ساماندهی شود.

وی در پایان گفت: مبلغی از بودجه سال ۱۴۰۰ برای ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری پل زمانخان اختصاص داده شود و متولی این بخش ملزم شود دو نیاز مهم نمازخانه و سرویس بهداشتی را مرتفع کند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا