تهران

انتقاد امام جمعه قرچک از عدم حضور برخی مسؤولان در نمازجمعه/ فرماندار: طرح‌های عملیاتی برای بهبود فرهنگ اجرا شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار کرد: دولت جدید جهادی و انقلابی است که در این دولت مبنا بر مردمی بودن است و منظور از مردمی بودن ارتباط چهره به چهره با مردم است.

وی گفت: یکی از جایگاه هایی که این امر را محقق می سازد نماز جمعه است، اما حضور برخی مسئولین را در نماز جمعه خیلی کم مشاهده می‌کنیم.

امام‌جمعه قرچک تصریح کرد: اینکه بنده تاکید دارم که مسئولین در نمازجمعه حضور داشته باشند تنها و تنها دیدار با مردم و رسیدگی به مشکل آنان است، وگرنه حداقل ۱۵۰۰ نفر در نمازجمعه هر هفته شرکت می‌کنند و اگر کل مسئولین بخواهند حضور داشته باشند ۵۰نفر هم نمی‌شوند.

ضرورت اجرای طرح‌های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص‌های فرهنگ

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک نیز در این مراسم اظهار کرد: در شرایطی که ضرورت هماهنگی و همسویی صاحبنظران، کارشناسان و برنامه‌ریزان فرهنگی کشور با نیاز‌های فرهنگی جامعه بیشتر احساس می‌شود، ضرورت دارد تمام پیگیری‌های ادارات بخصوص در شورای فرهنگ عمومی نتیجه بخش باشد.

وی گفت: وحدت بین آحاد جامعه فارغ از دیدگاه‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی، یک فرهنگ والاست چرا که در این برهه از زمان نیاز است آستانه تحمل افراد و پذیرش دیدگاه‌های متفاوت با هدف تقویت اخوت و هم‌پیمان بودن برای تحقق آرمان‌های انقلاب افزایش یابد.

فرماندار قرچک افزود: با توجه به اینکه دشمن تبلیغات گسترده‌ای برای منحرف‌سازی جوانان ما و سیاه جلوه دادن شرایط کشور از همه جهات دارد و متأسفانه منجر به خروج نخبگان و فرار مغزها می‌شود، باید با شناخت دقیق از وضعیت موجود فرهنگی و اجتماعی، راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از این رخداد ارائه شود.

خطیبی خاطرنشان کرد: در هفته نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و روز ملی استکبارستیزی باید برنامه‌هایی در خور منطقه که نقش مهمی در پیروزی و پشتیبانی از انقلاب داشته‌اند، برگزار شود و در اجرای این برنامه‌ها همه ادارات سهیم باشند.

امتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا