گیلان

انتقاد شدید از بسته شدن خیابان صیقلان به دستور شهردار رشت

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، مسعود عباس‌نژاد عصر امروز در شانزدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در ساختمان جلسات شورا اظهار کرد: متاسفانه با تمامی تذکراتی که بنده و رییس شورا پیرامون طرحی با هدف بستن خیابان صیقلان به شهردار رشت داده‌ایم امروز متوجه شده‌ام که به دستور شهردار رشت امشب راس ساعت یازده این خیابان بسته می‌شود.

وی با انتقاد از بی‌توجهی شهردار رشت نسبت به تذکراتی اعضای شورا افزود: گویا از نظر شهردار رشت، اعضای شورا به عنوان منتخبین مردم این شهر هیچ جایگاهی ندارند و بنده امروز به صورت غیررسمی از این اقدام شهردار مطلع شده‌ام.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه شهردار رشت از اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در جلسات ترافیک دعوت نمی‌کند، بیان کرد: چنانچه پس از بسته شدن خیابان صیقلان اعتراضی از سوی شهروندان رقم بخورد مقصر اصلی شهردار رشت است و باید پاسخگو باشد.

عباس‌نژاد با بیان اینکه شهردار رشت باید جایگاه شورا را بشناسد، گفت: اینکه شهردار رشت جلسات ترافیکی بدون حضور اعضای کمیسیون ترافیک برگزار می‌کند و در اجرای طرح‌های ترافیکی هیچ‌گونه مشورت‌پذیری از شورا ندارد واقعا تعجب برانگیز است و انتظار می‌رود شهردار به جایگاه نظارتی شورا توجه داشته باشد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا