Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
انتقاد شدید رئیس هیأت ووشو هرمزگان از مدیریت درگهان/ بهرمن: سازمان منطقه آزاد قشم با همه بضاعت خود به میدان آمد/ بشاگرد و بوموسى مقاصد بعدى مسابقات ووشو+فیلم و عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
هرمزگان

انتقاد شدید رئیس هیأت ووشو هرمزگان از مدیریت درگهان/ بهرمن: سازمان منطقه آزاد قشم با همه بضاعت خود به میدان آمد/ بشاگرد و بوموسى مقاصد بعدى مسابقات ووشو+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، علیرضا بهرمن یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف الهى پیکارهاى ووشو قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى جهت اعزام به نوزدهمین دوره بازى‌هاى آسیایى هانگژو چین در فضایى آرام به میزبانى جزیزه زیباى قشم برگزار شد.

وى ضمن تقدیر از سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به این میزبانى شایسته افزود: سازمان منطقه آزاد هر چند دیر اما در دقایق ٩٠ و سه روز پیش از آغاز این بازى‌ها به میدان آمد و همه بضاعت خود را در جهت برگزارى شایسته این مسابقات بکار گرفت.

 

 

علیرضا بهرمن از ورود به موقع امام جمعه محترم و اعلام حمایت از مسابقات ووشو در خطبه‌هاى نماز جمعه قشم، تصریح کرد: اگر حمایت‌هاى روحانیت معزز قشم نبود این کار بزرگ به‌خوبى انجام نمى‌شد چراکه حضور مکرر حجت‌الاسلام دکتر غلامرضا حاجبى امام جمعه محبوب و جهادى جزیره و همچنین حجت‌الاسلام امید درویشى مسؤول دفتر نمایندگى ولى فقیه در سپاه قشم در سالن مسابقات موجبات دلگرمى ووشوکاران را فراهم آورد و این موضوع نشان مى‌دهد عمل به مسؤولیت‌هاى اجتماعى و اشاعه فرهنگ عمومى جامعه از دغدغه‌هاى روحانیت معزز قشم است.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: مدیران نفت و انرژى، ورزش، تشریفات، و روابط عمومى با همه توان خود در خدمت مسابقات بودند و علت ورود دیرهنگام سازمان منطقه آزاد قشم در جهت کمک به این مسابقات، تغییر مدیریت بود و انصافأ برادر عزیزم جناب آقاى دکتر افشار فتح‌الهى به‌عنوان مدیرعامل جدید سازمان به محض اطلاع با همه بضاعت خود، تمام و کمال به میدان آمد که لازم مى‌دانم از وى تقدیر ویژه شود.

 

 

بهرمن ادامه داد: مدیریت ورزش و همچنین هیأت ووشو سازمان منطقه آزاد قشم در این مسابقات سنگ تمام گذاشتند و عمده امکانات مسابقات را به‌صورت اعتبارى فراهم نمودند که نیاز است سازمان منطقه آزاد در جهت تصویه برخى از بدهى‌ها به یارى آنان بشتابد چراکه این عزیزان در جهت شور و نشاط جوانان قشمى و عمل به مسؤولیت اجتماعى، این کار بزرگ را عهده‌دار شدند.

وى تصریح کرد: این مسابقات نخستین میزبانى بزرگ قشم بود چراکه بیش از ١٢٠٠ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان به این جزیره زیبا آمدند و یک هفته این کار سنگین در قشم ادامه یافت و شور و نشاط وصف‌ناپذیرى در قلب خلیج فارس حاکم بود.

 

 

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در ادامه عنوان داشت: با برگزارى این رویداد بزرگ، کاستى‌هاى قشم در برگزارى اینگونه مسابقات به عینه دیده شد که یکى عمده‌ترین آن کمبود یک سالن استاندارد و در خور قشم و همچنین یک خوابگاه خوب با ظرفیت بیش از ٣٠٠ نفر در مرکز این جزیره است.

وی گفت: اگر با چنین امکانات کمی در جزیره قشم میزبان مسابقات قهرمانی کشور شدیم، تصمیم داشتیم توجه‌ها به زیر ساخت ورزش در جزیره قشم بیشتر شود تا در آینده از پتانسیل بالای این منطقه استفاده کنیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو کشور اضافه کرد: ما تصمیم گرفتیم این رقابت‌ها را در جزیره قشم برگزار کنیم تا توسعه ورزش در تمام استان هرمزگان را به معنای واقعی انجام دهیم، اگر می‌خواهیم کار جهادی کنیم باید در مناطق کم‌ برخوردارتر و کم امکانات‌تر نیز مسابقاتی از این جمله برگزار شود تا توجه مسئولان ورزش کشور را به خود بیشتر جلب کنیم.

 

 

وی ادامه داد: شما اگر توجه کنید ما مسابقات را در سالن دانشگاه آزاد برگزار می‌کنیم که از مرکز شهر قشم دور است، پس این یعنی توجه کافی به زیر ساخت ورزش در جزیره نشده است. به همین دلیل سعی داشتیم بابی به سمت تحول باز کنیم تا شاهد بهتر شدن زیرساخت‌های ورزشی در این جزیره زیبا باشیم.

عضو هیأت امنای مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به شرایط خاص جزیره قشم گفت: داشتن سواحل بکر و مراودات با کشورهای حاشیه خلیج فارس از گذشته تا کنون، همگی نشان از پتانسیل بالای جزیره قشم است که با کمی برنامه‌ریزی و فعال نمودن دیپلماسی ورزشی می‌توان این منطقه را به دهکده ورزش‌های ساحلی تبدیل کرد. به همین منظور ما تصمیم داشتیم با این اقدام از نظر زیرساخت ورزشی جزیره قشم را به سمت تحول ببریم که خب طبیعی هم بود در این مسیر شاهد کمبود امکانات نیز باشیم، اما اگر قرار است تحولی ایجاد شود باید از یک نقطه شروع کنیم.

 

 

بهرمن افزود: سالن بزرگ شهرک سام و زال قشم به‌عنوان یک ورزشگاه مدرن بیش از ١۵ سال است که از آغاز کلنگ‌زنى آن مى‌گذرد اما هنوز وعده مدیران در تحویل این مجموعه به مردم قشم عملیاتى نشده و نیاز است متولیان امر چه وزارت ورزش و جوانان و چه سازمان منطقه آزاد قشم با یک برنامه‌ریزى جهادى به میدان بیایند و جوانان قشمى را به این آرزوى دیرینه‌شان برسانند.

وى ادامه داد: در زمان مهندس مؤمنى مدیریت پیشین این منطقه، مجموعه‌اى به‌عنوان خوابگاه تدارک دیده شد که امید است با نگاه ورزشى مدیرعامل فعلى، این مجموعه خوابگاهى در اختیار ورزش جزیره قرار گیرد.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان اظهار کرد: جزیزه قشم، پتانسیل آن را دارد که به هاب ورزش خصوصأ ورزش‌هاى آبى و همچنین اردوهاى تیم ملى تبدیل شود و این اقدام علاوه بر شور و نشاط اجتماعى به پیشرفت استعدادهاى جزیره و حتى جوانان هرمزگانى کمک مى‌کند چراکه فاصله اندک این جزیره به بندرعباس در رشد و توسعه ورزش استان هرمزگان نقش عمده‌ای دارد.

بهرمن ابراز داشت: ما مى‌توانستیم این رویداد بزرگ را در بندرعباس برگزار کنیم و تمامى شرایط براى یک میزبانى خوب مهیا بود اما هدف ما برگزارى در یک منطقه بکر و کمتربرخوردار بود چراکه به‌دنبال شناسایى کاستى‌هاى قشم بودیم و اعتقاد داریم برگزارى مسابقات در مناطق برخوردار و پرامکانات، هنر نیست و به همین‌منظور مسابقات را با اقدامات جهادى همکارانم و موافقت ویژه فدراسیون به قشم بردیم.

وى در پاسخ به سؤوال خبرنگاران در خصوص برگزارى مسابقات در دیگر نقاط کم‌برخوردار استان، افزود: اسفندماه مسابقات استانى ساحلى ووشو را در بوموسى به‌عنوان جنوبى‌ترین نقطه ایران اسلامى برگزار خواهیم کرد و اگر شرایط مهیا شود، مسابقات استانى خود را در خمینى‌شهر بشاگرد، هم‌زمان با مراسم کلنگ‌زنى خانه ووشو روستاى دوگنویر واقع در بخش گافر و پارامون برگزار مى‌کنیم.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در انتقادى از مدیریت امور درگهان گفت: مسابقات ووشو به میزبانى دانشگاه آزاد شهر درگهان برگزار شد اما مدیریت ضعیف این شهر حتى حاضر نشد در سالن مسابقات حضور یابد و حدأقل این مسابقات را از نزدیک تماشا کند.

بهرمن ادامه داد: مدیر امور درگهان ذره‌اى به برگزارى مسابقات ووشو کمک نکرد و ظاهرأ مسؤولیت اجتماعى نزد او صفر است و هر زمان که از وى کمک خواستیم به بهانه‌هاى واهى از زیر مسؤولیت شانه خالى کرد و این موضوع مهم برایش اهمیتى نداشت.

وى افزود: به یاد داشته باشیم که این مسابقات به‌منظور انتخاب نفرات جهت حضور در المپیک آسیایى برگزار شد و سال آینده قرار است قهرمانانى که در قشم موفق به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى ووشو جمهورى اسلامى ایران شدند براى کشور افتخارآفرینى کنند و قطعأ براى مردم و مسؤولان قابل تقدیرند و کسب مدال در هانگژو با پیام تبریک ارزشمند رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمى امام خامنه‌اى(مدظله‌ العالى) همراه است. پس نیاز بود مدیریت درگهان بطور ویژه به میدان مى‌آمد.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان اضافه کرد: مدیریت درگهان اذعان مى‌دارد که خود رئیس هیأت کشتى سازمان منطقه آزاد قشم است و سؤوال اینحاست که شما براى اشاعه رشته کشتى به‌عنوان ورزش ملى کشور چه اقداماتى در قشم انجام داده‌اید؟ آیا صرف اینکه رئیس هیأت کشتى هستید نباید براى ووشو و یا دیگر رشته‌هاى ورزشى برنامه‌ریزى کنید و از آنان در شرایط میزبانى حمایت کنید؟. آقاى مدیر؛ مدیریت یک شهر تنها جمع‌آورى زباله‌ها و رنگ‌آمیزى جداول نیست، عمل به مسؤولیت اجتماعى و شور و نشاط جامعه آنهم در شرایط تحریم، یکى از مهمترین اقدامات یک مسؤول است.

بهرمن ادامه داد: به نظرم مدیریت امور درگهان بسیار ناکارآمد و ضعیف است. آیا وقتش نرسیده حدأقل مدیریت امور درگهان به جوانان تحصیلکرده قشمى سپرده شود؟ از مدیرعامل محترم درخواست مى‌شود به دلیل شرایط ویژه درگهان و گردشگرپذیر بودن این شهر نسبت به مدیریت ویژه آن رسیدگى شود.

وى در پایان از دکتر امیر صدیقى ریاست فدراسیون ووشو نسبت به موافقت میزبانى در جزیره قشم تقدیر کرد و گفت: از تمامى عوامل اجرایى، داوران، مربیان و ورزشکاران و همه خواهران و برادرانم نسبت به قصوراتى که در حاشیه برگزارى مسابقات ووشو مشاهده شد، عذرخواهى مى‌کنم و یادآور مى‌شود سازمان منطقه آزاد قشم با همه بضاعت خود به میدان آمد و اگر نقصى هم اتفاق افتاد هرگز عمدى نبوده بلکه سهوأ بوده است.

انتهای پیام/۳۲۶۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا