گیلان

انتقاد فرماندار آستارا از عملکرد ضعیف بانک‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از آستارا، سیدسعید میرقربانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد:‌ مدیران ادارات در مصرف انرژی‌های حامل صرفه‌جویی‌کرده و از هدایت ارباب‌رجوع به محل فرمانداری خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا ضمن‌انتقاد از همکاری ضعیف بانک‌ها با فرمانداری در مناسبت‌های ملی و مذهبی بیان کرد: بانک‌ها فکر می‌کنند تافته جدابافته هستند و به نامه‌های ارسالی از سوی فرمانداری ترتیب اثر نمی‌دهند که پس از تشکیل شورای عالی بانک‌ها با روسای خاطی برخورد می‌شود.

۸۵ درصد از مردم آستارا واکسینه شده‌اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه ۸۵ درصد از مردم شهرستان آستارا در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، اظهار کرد:‌ ۱۲۰ هزار و ۷۵۷ دُز واکسن تاکنون تزریق‌شده که ۶۸ هزار دُز آن مربوط به نوبت اول است.

فرید بصیری‌مقدم با اشاره به اینکه ۷۲۰ نفر از شهروندان موفق به تزریق دُز سوم واکسن کرونا شده‌اند، بیان کرد: افرادی بالای ۶۰ سال که چهار ماه از تزریق دُز دوم واکسن کرونای آن‌ها سپری شده است با در داشتن کارت واکسن می‌توانند جهت دریافت دُز به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری از یک آذر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری را از یک آذر دانست و اظهار کرد:‌ روش آموزش در مدارس کم‌جمعیت حضوری و مدارس پرجمعیت شهری حضوری ترکیبی است.

به‌گفته سیدسجاد موسوی، ۷۲ مدرسه روستایی و عشایری و ۲۲ مدرسه شهری در مقطع متوسطه دوره دوم نیز به ترتیب از ۳ مهر و ۱۵ آبان آموزش‌های حضوری و ترکیبی خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گروه‌بندی دانش‌آموزان آغاز کرده بودند.

تدوین ۷۱ عنوان برنامه برای گرامی‌داشت هفته بسیج در آستارا

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بسیج را شجره طیبه و خار چشم دشمنان نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: ایادی وابسته به کفر و استکبار جهانی در تلاش هستند تا به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری تعداد برنامه‌های امسال هفته گرامی‌داشت بسیج را بالغ‌بر ۷۱ عنوان برنامه دانست و افزود:‌ یادواره شهدای ورزشکار، اجتماع بززرگ بسیجیان در محل سالن انقلاب و همایش بزرگ پیاده‌روی ازجمله برنامه‌های محوری امسال هفته گرامی‌داشت بسیج در سطح شهرستان آستارا است.

انتهای پیام /


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا