اخبار روز

انتقاد پلیس ایران از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر حادثه تروریستی شاهچراغ

انتقاد پلیس ایران از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر حادثه تروریستی شاهچراغ

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شیراز، سردار محمدابراهیم ساور در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق و امام شهیدان، اظهارداشت: هر کسی به هر نحوی امروز در مسیر شهدا گام برمی‌دارد، در واقع شاگرد مکتب امام بوده است.

وی با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و تبریک و تسلیت شهادت یکی از خادمان این حرم مطهر، گفت: این حادثه تأسف بار نشانه عجز دشمنان بود که مسلمانان پاک و مظلوم را در یک مکان مقدس به شهادت می‌رسانند.

ساور افزود: امروز دنیا و سازمان‌های مدعی حقوق بشر در برابر این جنایت‌ها عکس‌العملی نشان نمی‌دهند و همه آن‌ها کر و کور شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی استان فارس مجموعه‌ای بسیار پرکار، پرتحرک، پویا و موفق است، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح باید باانگیزه و ظرفیت‌های معنوی بالا، شهادت‌طلبی و جهاد را ترویج دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر ظرفیت‌های معنوی در انسان وجود نداشته باشد و روحیه جهادی نباشد، چنین افتخاراتی نصیب مجموعه نیرو‌های مسلح نمی‌شد، گفت: فلسفه وجودی مجموعه عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح صیانت از کارکنان و خانواده‌های آنان، بصیرت‌افزایی و معنویت افزایی است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم معرفت افزایی داشته باشیم باید بهره‌ای از معنویت، بصیرت و معرفت در خودمان داشته باشیم، تأکید کرد: ما باید به دنبال ساخت یک سازمان محتوایی باشیم، سازمانی که همه عناصرش مربی عقیدتی، هادی سیاسی و یا یک عنصر تربیتی و فرهنگی باشند.

/۴۲۴/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا