کهگیلویه و بویراحمد

انجام به روز رسانی مطالبات و حل مشکلات معیشتی کارگران و کارکنان شهرداری دوگنبدان

سید مصیب موسوی نژاد درگفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: وظیفه ذاتی شهرداری خدمت رسانی به مردم و شهروندان بوده و برخلاف تصور عموم مردم بودجه شهرداری ها یک بودجه دولتی نیست و حاصل تدبیر و مدیریت این نهاد غیر دولتی از محل درآمدهای تعریف شده از جمله عوارض ساخت وساز و مالیات های معین می باشد.

وی بیان کرد: در سالهای اخیر با افزایش نجومی هزینه های مدیریت شهری لزوم یک برنامه ریزی حرفه ای در جهت افزایش منابع مالی کاملا ضروری بنظر می رسد.

سرپرست شهرداری دوگنبدان با اشاره به اختصاص مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در سال جاری به شهرداری تصریح کرد: اولویت مدیریت شهری اتمام و تکمیل پروژه های ناتمام بوده و فعلا از تعریف پروژه جدید خود داری می‌گردد.

 

توزیع عادلانه خدمات و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار سطح شهر

موسوی نژاد با بیان اینکه که به برنامه ریزی صورت گرفته اولویت خدمات رسانی و مبلمان شهری در مناطق کم برخوردار شهر دوگنبدان خواهد بود عنوان کرد:با توجه به شروع فصل سرما پروژه های زود بازده با زمان کم در محلات کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان در حال اجراء می باشد.

 

وی گفت:بلوار مالیات ،بلوار شهید تاجگردون حد فاصل ۱۱شمالی تا روستای چهاربیشه ،مناسب سازی ورودی شهر از طرف آب‌ شیرین ، خیابان های در حال احداث آبگرمو، خیابان باران ۱۴ محله لبنان از مهم ترین اقدامات گام اول در زمان سرپرستی اینجانب می باشند.

مناسب سازی ورودی شهر از طرف ابشیرین

سرپرست شهرداری دوگنبدان با اشاره به موقعیت استراتژیک راههای شهرستان به عنوان کریدور شمال به جنوب کشور خاطر نشان کرد :با توجه به همجواری گچساران به بنادر دیلم ،گناوه واستانهای جنوبی مناسب سازی ورودی شهر از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی نژاد بیان کرد: شهرداری با اولویت بندی با توجه به دپوی ضایعات و چشم اندازی بصری نامناسب ورودی ابشیرین اقدام به بهسازی و پاکسازی این ورودی با رویکردهای نویت شهرسازی نموده است .

 

وی با اشاره به ورودی شیراز به گچساران افزود: این ورودی نیز با تامین روشنایی با وال واشرهای پرچم مقدس کشورمان تا حدودی ساماندهی شده است.

سرپرست شهرداری دوگنبدان پوشیدن جداره های کانالهای سطح شهر با دیوار سبز را از دیگر اقدامات شهرداری برای زیباسازی منظر شهری عنوان کرد.

احیاء وباسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر

موسوی نژاد بیان کرد: احیاء پارک‌های سطح شهر در دست اقدام‌می باشد.

وی افزود: برخی از پارک‌های سطح شهر نیاز به احیاء و پاکسازی داشت که با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته این امر در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراء می باشد.

سرپرست شهرداری دوگنبدان ادامه داد: راه اندازی پارک‌های تحت عنوان شهر دوستدار سالمند مناسب سالمندان ،شهر دوستدار کودک مناسب کودکان و آینده سازان عزیز، مکان یابی و مناسب سازی و انجام ورزش همگانی در آینده ای نزدیک انجام‌می شود.

توجه ویژه به نیروی انسانی و استفاده از خرد جمعی برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان

موسوی نژاد از نیروی انسانی به عنوان‌ سرمایه اصلی دستگاه‌های اجرایی،خدماتی نام برد و تصریح کرد: با استفاده از ایده‌های کارکنان و مدیران شهرداری با توجه به تجاربی که اندوخته‌اند و با بهره‌گیری از شیوه‌های مدیریت مشارکتی می‌توان درباره روش‌های حل مسائل و مشکلات و ارتقای بهره‌وری مدیریت شهری فعالانه اندیشید.

وی اظهار کرد: در ایام سرپرستی اینجانب سعی شده از خرد جمعی و استعداد و توانمندی که در کارکنان وجود دارد از نظریات آنها فارغ از جناح بندی و باند بازی‌های موجود در جامعه و صرفا بر اساس توانمندی افراد برای پیشبرد امور و خدمت رسانی به شهروندان عزیز استفاده گردد.

حل مشکل ترافیکی و افزایش نیروهای حراستی آرامستان

سرپرست شهرداری دوگنبدان با بیان اینکه با توجه به استفاده همه همشهریان از بهشت رضوان و ارامستان شهر ولزوم رسیدگی به مشکلات آن گفت: آرامستان ها، نمادی دیگر از جریان زندگی هستند و ساماندهی چنین مکانی باید با تدبیر و درایت انجام شود.

وی عنوان کرد:: طی بررسی صورت گرفته مشکلی ترافیکی در طول ایام هفته معضلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود که این مشکل حل و تسهیل عبور و مرور همشهریان انجام گرفت و تعداد نیروهای حراست این مکان نیز افزایش یافته است.

به روز رسانی مطالبات و حل مشکلات معیشتی کارگران و کارکنان شهرداری

 موسوی نژاد با اشاره یه تلاش‌های صورت گرفته جهت حل مشکلات مالی و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اضافه کرد: با توجه به عقب افتادن چندین ماهه حقوق و مزایا با همفکری و تلاش همکاران و در نظر گرفتن بار روانی و مشکلات بوجود آمده خدا را شکر این مشکل مرتفع شد.

فعال سازی واحد ورزش شهرداری جهت توجه به بحث سلامت کارکنان و استعداد یابی

سرپرست شهرداری دوگنبدان خاطر نشان کرد: فعال سازی واحد ورزش شهرداری این شهرستان فعالیت مجدد خود را آغاز کرده است.

موسوی نژاد بیان کرد: با توجه به اهمیت بحث سلامت کارکنان شهرداری و استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی پرسنل این اقدام صورت گرفت.

سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: ارزیابی عملکرد کارکنان و مجموعه های تحت سرپرستی، شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه ها و برنامه ریزی جهت بهبود نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، بازنگری و بروزرسانی حدود اختیارات و تفویض مسئولیت ها و تعیین روابط میان کارکنان و واحدهای مختلف مجموعه تحت سرپرستی به نحوی که تقسیم کار به درستی صورت پذیرد و عدالت اجرا شود.

موسوی بیان کرد: بررسی و اعلام نظر در رابطه با پیشنهادهای مربوط حوزه تحت سرپرستی،برگزاری جلسات دوره ای برای بررسی مشکلات موجود در سیستم و یافتن راهکار برای حل مشکلات ،برنامه ریزی به منظور آمادگی جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه و نظارت بر اکیپ های مورد نظر در شهرداری ،برنامه ریزی جهت ارائه بهینه و عادلانه خدمات شهری در سطح ،برنامه ریزی و پیگیری انجام خدمات شهری،برنامه ریزی و نظارت در حسن انجام امور جمع آوری، حمل، پردازش و دفع بهینه پسماند در سطح شهر،برنامه ریزی و هماهنگی امور مربوط به شناسایی، پاکسازی، لایروبی مسیلهای شهر از جمله فعالیت‌های انجام گرفته تا کنون می باشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا