کرمانشاه

انجام ٧٠٠ بازدید از بنگاه‌های املاک کرمانشاه به منظور ساماندهی به وضعیت این واحدها

انجام ٧٠٠ بازدید از بنگاه‌های املاک کرمانشاه به منظور ساماندهی به وضعیت این واحدها

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل کشوری ابلاغ شده به استان کرمانشاه، یک کارگروه با هدف ساماندهی اوضاع بنگاه‌های املاک تشکیل شد.

وی افزود: جلسات کارگروه با معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه تشکیل و کارگروه دستور بر تشکیل گروه‌های مشابه در شهرستان های استان کرمانشاه داد.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارگروه با اعضای هشت نفر در شهرستان کرمانشاه سه جلسه تشکیل داده و این جلسات با مشارکت تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف، راه و شهرسازی، انجمن مشاورین املاک و بسیج اصناف برگزار شد.

وی عنوان کرد :گشت‌ها ۲ ماه است که آغاز به کار کرده و در طول هفته چهار جلسه در شهر کرمانشاه مشغول به گشت‌زنی هستند و با همراهی دادگستری و نیروی انتظامی به بنگاه‌های معاملاتی ملکی مراجعه می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: این گشت‌ها کنترل پروانه و تخلفات بنگاه‌ها را بررسی و در صورت بروز تخلف به مراجع ذیربط ابلاغ می‌کنند.

وی اذعان کرد: تعزیرات در صورت نیاز، جریمه‌ها یا مسدودی ها را صادر و ابلاغ می‌کند و به طور کلی از زمان ابلاغ ٧٠٠ بازدید انجام شده است.

الماسی خاطرنشان کرد: نتیجه تشکیل کارگروه و بازدیدها در حال بررسی است و موثر بوده و بنگاه‌های فاقد مجوز تعطیل شده و برای بنگاه‌های متخلف توسط تعزیرات پرونده تشکیل شده است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا