کهگیلویه و بویراحمد

انجام ۱۵۵ ماموریت اورژانسی طی ۲۴ ساعت گذشته/ ۶کشته و ۳۰ مصدوم در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، محمد امین نیکویی نژاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اورژانس استان بالغ بر ۱۵۵ ماموریت اورژانسی و  اعزام آمبولانس داشته است گفت: از این تعداد ۱۱۳ مورد در بویراحمد و دنا،۲۸ اعزام در کهگیلویه و در ۱۴ ماموریت اورژانسی نیز در شهرستان گچساران و باشت  پرسنل اورژانس ۱۱۵ در نپایگاه های اورژانس شهری و جاده ای ارائه خدمت کردند.

وی ابراز داشت : در ۲۴ ساعت گذشته محورهای مواصلاتی شهرستان های بویراحمد و دنا قربانگاه ۶ فوتی بر اثر تصادفات جاده ای بوده است .

 

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به اینکه ۲۰ مورد تصادف در بویراحمد و دنا ، ۳ مورد در کهگیلویه و ۱ مورد تصادف در گچساران، مجموعا  ۳۰ مصدوم برجای گذاشت گفت: ۶ کشته و ۳۰ مصدوم مهمترین اعزام های اورژانس هوایی و زمینی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است .

وی در تشریح جزئیات برخی از این  این حوادث گفت: در لوداب و در ابتدای تونل ارتباطی  محور پاتاوه به دهدشت،  تصادف پژو و وانت سایپا ۲ فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت که این حادثه در ساعت ۱۱ پیش از ظهر روز گذشته باعث شد تا آمبولانس های زمینی و بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام شوند.

نیکویی نژاد با اشاره به تصادف منجر به فوت یک خانم ۴۲ ساله بر اثر واژگونی خودرو تصریح کرد: در ساعت یازده و ۱۲ دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ کناره ، واژگونی خودرو ۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان در ادامه افزود: تصادف رخ به رخ سمند و پژو پارس بین تونل ۵ و ۶ محور یاسوج به اصفهان ۲ فوتی و ۳ مصدوم در ساعت ۷ صبح امروز بر جای گذاشت.

وی در پایان اظهار داشت: این آمار‌ها در حوزه پیش بیمارستانی بوده و بدون شک این حوادث می تواند باعث فوت های ثانویه ، ناتوانی و معلولیت ها و   از دست دادن منابع انسانی جوان و کارآمد در استان و کشور شود و تبعات اقتصادی، اجتماعی و روانی متعددی را بر جای می گذارد.

 

وی همچنین از واژگونی خودروی ۴۰۵ در محور سپیدار با دو سرنشین خبر داد و گفت: بعد از دریافت گزارش حادثه در مرکز پیام اورژانس ۱۱۵  بلافاصله و در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه ۸ دی ماه پرسنل و آمبولانس پایگاه سپیدار به محل اعزام شدند و بعد از ۱۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شدند که یک نفردر محل درمان و یک نفر بوسیله امبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی منتقل گردید و وضع عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

نیکویی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی ، رانندگان در سطح برفی و یخنبدان محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه تردد کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا