هرمزگان

اندیشه شهید فهمیده‌ها پای بیگانگان را از ایران قطع کرد

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سردار غلامشاهی در مراسم تجلیل از خانواده شهدای دانش‌آموز با بیان این که هرمز نگین هرمزگان است و شهدای هرمز مظهر اقتدار و ایمان ایران اسلامی هستند، افزود: هر سه دانش آموزی که در سنین پایین از همین جزیره به رزمندگان نامه نوشتند و آنان را بواسطه دفاع از میهن مورد حمایت و تجلیل قرار دادند، هر سه در میدان نبرد با دشمن بعثی در سال های بعد هر سه شهید شدند و این نشانه پویایی مکتب امام خمینی (ره) است.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و مکتب شهید فهمیده ها، این مسیر اقتدار در آبهای خلیج فارس و در کنار تنگه هرمز جزیره هرمز را می بینید که در مدخل ورودی تنگه هرمز آنچنان اقتداری در این خطه توسط فرزندان ملت ایران و رهبری بوجود آمده که استعمار پیر وقتی می‌خواست که منافع ملت ایران را مورد دست اندازی قرار دهد و کشتی متخلف آنان قصد داشت تا با تصور حمایت از سوی ناوگان آمریکایی و انگلیسی از خلیج فارس بگریزد به دست فرزندان ملت ایران توقیف شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: ما این کشتی متخلف انگلیسی را در کنار پیشرفته ترین رزم‌ناوهای آنان توقیف کردیم و این نشانه آن است که ایمان بر هر سلاح دیگری پیروز است.

سردار غلامشاهی گفت: ما در هرمزگان نیز رزمندگان غیوری در جبهه داشتیم که هم سن شهید فهمیده بودند و این راه ادامه دارد چرا که اندیشه شهید فهمیده به نسل جوان امروز ما منتقل شده است.

وی در پایان بیان داشت: هرگز پای بیگانه‌ای به این مملکت باز نخواهد شد چون نسل شهید فهمیده‌ها در این کشور رشد کرده و بالنده شده اند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا