اصفهان

انسجام میان قوا، فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار اظهار داشت: برقراری عدالت اجتماعی از مهم‌ترین اموری است که قوام جامعه به آن است و این مهم مگر با مبارزه همه جانبه با فساد محقق نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: به تعبیری اجرای عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند و به همین خاطر است که یکی از وظایف همه دستگاه‌ها اصلاح بسترهای فساد‌زا با نگاه کارشناسی و مبارزه با مفسدان است.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی به سهم خود برای اجرای عدالت راهبردهایی دارد که تکریم ارباب رجوع، گسترش خدمات الکترونیک قضایی، مشارکت دادن عموم مردم در برنامه‌ریزی‌ها و ورود فعالانه و پیگیری موارد مرتبط با حقوق عامه و… از مهمترین آن‌ها است.

اصفهانی اتحاد و انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: مدیران و مسؤولان با وفاق و همدلی و تدبیر لازم و کار جهادی و بازگشت به اهداف و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده و برنامه‌های تحولی خود را در مسیر پیشرفت، تعالی و ترقی کشور ترسیم کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به تلاش‌های جهادی پرسنل قضایی و اداری دستگاه قضایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همان‌طور که در فقه و شریعت، بر حمایت از قضات و کارکنان دستگاه قضا تأکید و سفارش شده است انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و حساسیت کار در این دستگاه، مسؤولان حمایت خود را از کارکنان معمول دارند.

در این آیین از خدمات عباس احمدی و حبیب ایزدپناه در سمت رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه سیدعبداله موسوی‌پور و امیر تدبیری به عنوان رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید این شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا