سمنان

انسداد مبادی ورودی دامغان/ ۸۳ درصد دامغانی‌ها واکسینه شدند

به گزارش برگزیده های ایران از دامغان،‌ مهدی بندرآبادی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان دامغان که به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه مطابق آخرین اعلام رسمی کشور مبنی بر تغییر رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان دامغان در وضع قرمز قرار دارد.

وی اضافه کرد: کلیه دستورات و مصوبات لازم در خصوص اجرای دقیق و کامل دستورالعمل و نکات بهداشتی ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: همواره با توجه به وضع درمانی این شهرستان، نگاه سخت‌گیرانه‌ای نسبت به اعمال مصوبات بهداشتی ازجمله فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از برگزاری محافل و مراسم‌ گوناگون و … را در شهرستان داشتیم.

بندرآبادی ادامه داد: انسداد مبادی و محورهای ورودی به شهر دامغان و اجرای دقیق کنترل ترافیکی در هسته مرکز شهر، ازجمله دیگر مواردی است که به‌طور جدی وضعیت‌های قرمز کرونایی در دامغان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسلماً سلامتی و حفظ جان مردم، دغدغه و اولویت نخست ما در تمام تصمیم‌گیری‌ها است، گفت: از مجموع ۷۳ هزار نفر افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در شهرستان دامغان، ۶۲ هزار نفر معادل ۸۳ درصد دز نخست واکسن را دریافت کردند.

فرماندار شهرستان دامغان بیان کرد: ۴۳ هزار نفر معادل ۶۰ درصد نفر افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در این شهرستان نیز هر دو دز واکسن خود را دریافت کردند.

بندرآبادی خاطرنشان کرد: شهرستان دامغان در فصل برداشت پسته، میزبان جمعیتی بالغ‌بر هفت هزار نفر است که این مهم یکی از عوامل تأثیرگذار در تغییر وضع کرونایی امروز شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا