تهران

انسداد ۴ حلقه چاه غیرمجاز در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، محمدرضا گیتی پژوه با اشاره به اینکه بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی به‌ صورت قانونی برخورد می‌شود اظهار داشت: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی ۴ حلقه چاه غیرمجاز به عمق ۲۳۵ متر و آبدهی ۱.۵ لیتر در ثانیه در مدت یک هفته در منطقه شهرستان‌های شهریار و ملارد پر و مسدود شد.

وی افزود: این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیای و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شدند و با انجام این عملیات از خروج سالانه ۳۱ هزار و ۶۸۰ مترمکعب آب از سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری به عمل آمد.

مدیر امور منابع آب شهرستان شهریار، ملارد و قدس در ادامه با اشاره به همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا با این امور جهت برخورد با تخلفات انجام شده در حوزه آب‌های سطحی و زیرزمینی گفت: برخورد با متخلفین در این حوزه و جلوگیری از برداشت بی‌رویه به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد.

گیتی پژوه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شبانه‌روزی مأمورین امور منابع آب در زمینه انجام صحیح وظایف قانونی خاطرنشان کرد: امور منابع آب شهریار به‌عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به‌عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا