لرستان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان و بنیاد شهید

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان و بنیاد شهید

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان لرستان با اشاره به ظرفیت دانشجویان و نخبگان ایثارگر افزود: نخبگان ایثارگر در استان دارای رتبه های برتر کشوری هستند و همکاری بنیاد شهید و دانشگاه جامع علمی کاربردی فرصتی برای بهره مندی از توانایی این نخبگان در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی با تبیین اهمیت نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه ایجاد مهارت مرتبط با بازار کار، به لزوم حمایت و هدایت دانشجویان شاهد و ایثارگران به سمت فراگیری مهارت های مورد نیاز بازار کار و نقش کلیدی دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد.

در ادامه دکتر جعفری سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان به تشریح برنامه‌های این دانشگاه پرداخت و گفت: در حال حاضر ۱۷۹دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان مشغول به تحصیل هستند.

این جلسه با هدف مشارکت و همکاری مشترک جهت اجرای فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، حمایتی و مشاوره‌ای حسب نیاز دو مجموعه و تبادل آمار و اطلاعات جهت ارتقا و کیفی‌سازی خدمات مورد نیاز طرفین در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر، تفاهم‌نامه همکاری مابین دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و بنیادشهید وامورایثارگران استان منعقد شد.

گفتنی است برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت موردنیاز طرفین، برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت به‌منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققین طرفین، برگزاری سمینارها، همایش‌ها، دوره‌های تخصصی وکارگاه‌های آموزشی و برگزاری برنامه‌های مشارکتی در حوزه دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت از موضوعات این تفاهم‌نامه بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا