قم

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه باقرالعلوم(ع) و اتحادیه انجمن‌های اسلامی

به گزارش برگزیده های ایران از قم،  تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه باقرالعلوم و  اتحادیه انجمن‌های اسلامی صبح امروز چهارشنبه در محل دانشگاه باقرالعلوم(ع) در حضور معاونان دانشگاه، مسئول میز تخصصی آموزش و پرورش دفتر تبلیغات اسلامی و مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی به امضای حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الله مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) و حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور به امضا رسید.

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در حاشیه این نشست با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با اتحادیه انجمن‌های اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی این تفاهم‌نامه هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌های دو مجموعه در مسیر کادر سازی، تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان برای آینده انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. 

مریجی بیان کرد: همچنین این تفاهم‌نامه در راستای هم‌افزایی و بهره‏مندی طرفین از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات یکدیگر از قبیل توان فکری، تجربی، پژوهشی، آموزشی، کارگاهی، کتابخانه‌‏ای، رسانه‌‏ای و ارتباطاتی به‌منظور اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مشترک منعقدشده است.

وی گفت: در قالب این تفاهم‌نامه، دانشگاه باقرالعلوم(ع) نسبت به تولید محتوای آموزشی دوره‌های کوتاه‌مدت، تدوین دوره  و سرفصل دروس آموزشی اقدام می کند.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان کرد: برای اجرای این تفاهم‌نامه که تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۵ شامل ۵ سال کامل تحصیلی اعتبار داشته و در ۱۲ بند نیز تنظیم‌شده است، «کمیته‏ مشترک هماهنگی و نظارت» متشکل از نمایندگان دو مجموعه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا