تهران

انفجار منزل مسکونی در شهرری/ ۶ نفر مصدوم شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ری، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران عصر امروز با اشاره به حادثه انفجار ساختمان در شهرری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۲ دقیقه ظهر امروز با صدای انفجار شدیدی که شهروندان شهرری در محله بهشتی شنیده بودند، با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و اطلاع رسانی کردند که در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در یک منزل مسکونی یک و نیم طبقه که کاربری مسکونی نداشته و به عنوان کارگاه استفاده می‌شد انفجار شدیدی رخ داده بود گفت: در شدت انفجار بخشی از دیوارها و سقف تخریب شده بود اما خوشبختانه در هنگام انفجار کسی در منزل نبوده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: در پشت این ساختمان یک کارگاه مجسمه سازی وجود داشت که چند نفر کارگر در آن مشغول کار بودند و بر اثر تخریب دیوارهای این منزل و شدت انفجار، بخشی از دیوارهای کارگاه تخریب شده است. 

ملکی با بیان اینکه چند نفر در پی تخریب دیوار مصدوم شدند، افزود: چند نفر نیز در زیر دیوار گرفتار شده بودند که با کمک نیروهای آتش نشانی خارج شدند و در نهایت ۶ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که دو نفر خانم و چهار نفر آقا بودند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به شعله وری نشده بود و در حد انفجار بود، بیان کرد: با حضور کارشناس آتش نشانی مشخص شد که نشت گاز از یکی از وسایل گازسوز و اتصال با یک شعله روشن باعث ایجاد این حادثه شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و در ساعت ۱۶:۵۳ دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا