اردبیل

انفجار گاز در خلخال یک واحد مسکونی را ویران کرد/ این حادثه تلفات جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، یک واحد مسکونی عصر امروز در خیابان سی متری خلخال در اثر انفجار  تخریب شد. به گفته شاهدین محلی، این واحد مسکونی که متعلق به یک پیرزن بود، دچار خسارت کلی شده است. 

بعد از ترکیدگی گاز، به سرعت از محل اتصال علمک به منزل نیز گاز منفجر و باعث تخریب منزل مسکونی و خسارت به واحدهای همجوار شد.

فرامرز مهری، رئیس ایمنی شرکت گاز استان در بازدید از این واحد مسکونی اظهار کرد: علت اصلی انفجار در این منزل مسکونی، نشت گاز بوده و در استان اردبیل شاهد چنین بی احتیاطی‌هایی از سوی شهروندان در این فصل هستیم که هشدارهای ایمنی را جدی نمی‌گیرند.

وی گفت: در سال ۱۳۹۹ در استان اردبیل بیش از ۱۲۷ حادثه مرتیط با گاز داشتیم که ۵۰ مورد مربوط به مسمومیت و فوت با گاز و ۷۷ مورد آتش‌سوزی بر اثر انفجار بوده و این رقم در ۶ ماهه نخست سال‌جاری به ۵۱ حادثه رسیده که ۷ مورد گازگرفتگی هموطنان در استان را شاهد بودیم و ۴۴ مورد انفجار گاز ثبت شده است.

مهری از هموطنان خواست با توجه به فصل سرما و استفاده از زیرساخت گاز حتما احتیاطات ایمنی در خصوص نشت گاز و استفاده از شیرهای استاندارد و دودکش ها را در اولویت توجه خود قرا ردهند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم .

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، به دستور مسعود یگانه، سرپرست فرمانداری خلخال و مدیریت بحران شهرستان، حادثه امروز با حضور کارشناسان و مدیران بحران فرمانداری و اعضای کارگروه بحران و حوادث شهرستان و جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا