گیلان

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمام ملت‌ها است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلی رشت با اشاره به شکوفایی بخش عظیمی از انقلاب اسلامی در سایه بسیج اظهار کرد: بسیجیان وارثان انقلاب هستند و رسالتی بزرگ بر دوش آنان است.

وی با بیان اینکه سه ضلع رهبری، دین و شریعت الهی و ضلع مقاومت و ایستادگی مردم موجب ذلت دشمنان انقلاب اسلامی شد، افزود: انقلاب اسلامی در سایه دین‌باوری و استقامت مردم در برابر مشکلات توانست این درخت تنومند را به این نقطه برساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین (ع) بیان کرد: خداوند سرنوشت امتی را که خودش بخواهد و تلاش کند را تغییر می‌دهد، پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ استمرار حرکت تاریخی مسلمانان بود که حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از میان برداشت.

به گفته فلاحتی، ایران اسلامی برای تمام ملت‌هایی که به دنبال استقلال خود هستند الگویی بی‌بدیل است درحالی‌که جبهه کفر و نفاق از درون و بیرون انقلاب ایران را زیر نظر گرفته است.

وی با اشاره به وجود دو هزار مرکز شیعه شناسی در انگلستان و تلاش برای ضربه زدن به اسلام و تشیع گفت: اینکه دشمن با تمام ابزارهای خود نتوانست انقلاب اسلامی را از میان بردارد برای تحلیلگران سیاسی جهان غرب باعث شگفتی است زیرا نورانیت انقلاب اسلامی خاموش شدنی نیست.

تأکید استاندار گیلان برای تحقق تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص مدیران جهادی و انقلابی

استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج و بسیجی واژه‌هایی منحصربه‌فرد در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: بسیج در درون مردم است و نمی‌تواند صرفاً در یک تشکیلات بگنجد.

اسدالله عباسی با بیان اینکه بسیج می‌تواند یک تفکر و فرهنگ باشد و در مؤلفه‌های مختلف بازگو شود، افزود: یکی از مؤلفه‌ها معامله باخداست چراکه بسیجی به خدا عشق می‌ورزد و در این مسیر، همه داشته‌های خود را فدا می‌کند.

وی سرباز ولایت بودن را مؤلفه دیگری‌ دانست که بسیجی با یک اشاره ولی بصیرت را در خویش احیا می‌کند، گفت: بسیجی با بصیرت اجازه سرگردانی در غبار فتنه را نمی‌دهد و گیلانیان ولایتمدار و بصیر در فتنه سال ۸۸ که خیلی از مدعیان لغزیدند، یک روز جلوتر در هشتم دی‌ماه درصحنه حضور داشتند و حماسه‌ای ماندگار، خلق و دشمنان را مأیوس کردند.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش دشمنان با همه قدرت و توان و تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی برای آسیب به کشور، تصریح کرد: اگر این تحریم‌ها در کشور دیگری اجرا می‌شد؛ قطعاً منجر به نابودی بود اما ملت بسیجی ما آرزوی دشمنان را بر باد داد.

عباسی با بیان اینکه برخی درگذشته آب خوردن را به برجام گره می‌زدند اما امروز از کشورمان برای حضور در مذاکرات التماس می‌کنند، افزود: شجاعت مؤلفه دیگر بسیجی است که نمونه بارز آن در ماه گذشته توسط سپاهیان دریادل در دریای عمان به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شجاعت در چهره شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان الگو و اسوه برای بسیجیان است، گفت: شهید سلیمانی با حضور در حلقه‌های محاصره‌شده در عراق، سوریه و مرزهای کشورمان با کمک بسیجیان دشمنان را ناامید کرد.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه باید از توانمندی خود بهره بگیریم و داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود را احیا کنیم، بیان کرد: بسیجی شهید تهرانی مقدم با ورود فناوری به کشور، اقتدار موشکی را تجلی بخشید و امروز ما را به قدرتمندترین کشور تبدیل کرده است.

عباسی تحقق تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مدیران جهادی و انقلابی را مطالبه خود از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شاخصی برای ارزیابی عنوان کرد و افزود: سرمایه انسانی کشورمان باید باروحیه جهادی به مردم خدمت کنند، کسب رتبه نخست گیلان در اجرای واکسیناسیون، به‌واسطه مشارکت بسیجیان در طرح سلامت‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی است.

وی بسیجیان را مایه آرامش شهروندان دانست و گفت: مطیع منویات رهبر معظم انقلاب هستیم و با اجرای سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی باید مشکلات و موانع پیشرفت گیلان را از سر راه برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه در تغییر مدیران، افراد از خانواده‌های شهید و بسیجی منصوب می‌شوند، بیان کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی، جوان‌گرایی، تکیه‌بر بیانیه گام دوم انقلاب، مشکلات اشتغال، مسکن، صنعت، کشاورزی و گردشگری را باید برطرف کرد.

عباسی به تشکیل جلسه بررسی مشکلات سه استان شمالی به ریاست رئیس‌جمهور در روز پنجشنبه هفته جاری اشاره کرد و افزود: آینده کشور را با حضور مردم عزیز رقم می‌زنیم و تا زمانی که برکت خون شهدا وجود دارد دشمنان اجازه جسارت به این کشور را نخواهند داشت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا