سیاسی

انقلاب اسلامی ما توانسته منافع نامشروع نظام سلطه را به چالش بکشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، سید علی آقازاده دافساری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس گفت: انقلاب اسلامی ما در قرن حاضر به عنوان یک معجزه الهی الهام‌بخش همه ملت‌های مسلمان و آزاده و نجات‌بخش همه ستمدیدگان عالم است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این انقلاب توانسته با آگاهی‌بخشی موجبات وحدت ملت‌های مسلمان، منطقه و جهان و ترغیب مطالبه‌گری آنان برای دفاع از حقوق و منافع خویش را فراهم آورد و منافع نامشروع نظام سلطه را به چالش بکشد که مهم‌ترین آنها مسأله فلسطین است که سرزمین آنها توسط رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا و کشتارهای بی‌رحمانه غصب شده است و همچنین دفاع از ملت‌های مظلوم افغانستان، عراق، لبنان، یمن، سوریه و سایر کشورهای اسلامی.

وی افزود: بنابراین بدیهی است امروز نظام سلطه به رهبری آمریکا و لابی صهیونیستی به زعم خود از ملت ایران و ملت‌های مستضعف انتقام بگیرد و آنها را تحریم و بین آنها اختلاف و درگیری ایجاد کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: با این همه آنچه در این ۴۰ سال عامل پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی بوده است، توکل به خدا، روحیه ایثار، وحدت و تفکر جهادی است و هر آنچه عدم موفقیت بوده دوری از روحیه انقلابی و عوامل نفوذی،‌ دنیا‌طلبی،‌ رانتخواری و جریان منفعت‌طلبی در عرصه سیاسی و مدیریتی ما بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز آنچه جامعه اسلامی را در مرحله گام دوم انقلاب علیرغم همه موفقیت‌های موجود رنج می‌دهد، فقدان مدیریت انقلابی و برنامه‌ریزی‌های مؤثر و عدم اجرای صحیح آن است. البته امید می‌رود در دولت آقای رئیسی این ضایعه مرتفع شود.

وی افزود: آنچه که باعث کم‌رنگ شدن نقش برنامه و برنامه‌ریزی در توسعه متوازن و متعادل کشور می‌شود، عدم توجه به رسالت برنامه و نگاه سلیقه‌ای و دست‌اندازی به اعتبارات و پشتیبانی برنامه‌ها و در نتیجه سوءمدیریت است که متعاقب آن انحراف از اجرای برنامه و هرج و مرج در آنها و مفاسد غیرقابل انکار است.

آقازاده خاطرنشان کرد: کشور ما به لحاظ جغرافیایی از مزیت‌های فراوان، انسانی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی برخوردار است. بهره‌روی درست از این منابع می تواند جمهوری اسلامی را امروز در جایگاه بهتری به لحاظ توسعه و پیشرفت قرار دهد، لیکن بعضی ضعف‌ها که در بالا به آنها اشاره شد، برخورداری جامعه از این مزیت‌ها را به یک آرزو تبدیل کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا