خراسان شمالی

انقلاب با رهبری، ولایت و حضور مردم به ثمر رسید

به گزارش برگزیده های ایران از اسفراین، ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه امام جمعه اسفراین، حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی، اظهار کرد: مشروعیت نظام در همه قوا و ارکان نظام به امامت و ولایت است و انقلاب با رهبری و ولایت و حضور مردم به ثمر رسید.

نماینده ولی فقیه افزود: در شهرها تریبون نظام و تریبون بیانات مقام معظم رهبری، ائمه جمعه هستند تکالیفی سنگین برگردن آنهاست مجموعه ائمه جمعه تریبون ولایت، نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: اگر می خواهیم نظام پایدار بماند باید این سنگرها پربار و گرم باشند وهمه مردم و مسئولین باید در نمازهای جمعه حضور داشته باشند تا نظام همیشه پایدار و اقتدار و با قدرت بماند. 

 حجت الاسلام نوری گفت: امام جمعه مکلف است هم مسائل تربیتی و فرهنگی و هم مباحث روز را بیان کند چون ارتباط معنوی و قلبی با مردم دارد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه امام جمعه اسفراین ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام قدیر محمدیان به امام جمعه جدید اسفراین حجت الاسلام موسوی تبریک و خیر مقدم گفت و افزود: نماز جمعه سنگر وحدت و یکپارچگی همه ی مردم است و حجت الاسلام محمدیان زحمات زیادی برای مردم اسفراین کشید و به دنبال پیگیری مطالبات شهروندان بود.

وی گفت:جایگاه امامت جمعه، جایگاه با ارزش و وحدت بخش است.

حسین پور افزود: حجت الاسلام محمدیان قریب به ۱۳ سال با خدمات صادقانه خود منشاء خیر و برکات بسیاری برای شهرستان اسفراین بودند. 

وی خاطر نشان کرد: امام جمعه شهرستان در همه زمینه ها و حوزه ها، جایگاه آرام بخش و امید بخش برای مسئولین و مردم بودند و در همه جلسات و گردهمایی ها مردم اسفراین از برکت وجودشان بهره وافی برده اند.

حجت الاسلام آزموده، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان شمالی نیز در پایان ضمن ابلاغ حکم امام جمعه جدید اسفراین در سخنانی نماز جمعه را یکی از مهمترین و باشکوه ترین آیین های عبادی و سیاسی دانست و گفت: اقامه با شکوه نماز جمعه سبب تحکیم و گسترش آموزه‌های دینی در جامعه می‌شود و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری با شکوه نماز جمعه حفظ و تقویت می‌شود.

انتهای‌پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا