سمنان

انهدام باند سارقان کامپیوتر خودرو در دامغان

انهدام باند سارقان کامپیوتر خودرو در دامغان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،سردار “عبدالله حسنی” در گفتگویی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی سرقت‌های سریالی دستگاه ECU خودروهای پیکان در سطح شهرستان دامغان ، ماموران انتظامی شهرستان به صورت ویژه پیگیر ماجرا شدند.

وی افزود : بررسی موشکافانه صحنه های سرقت و استفاده از شگردهای خاص پلیسی ، ماموران را متوجه سرنخ‌هایی کرد مشخص شد دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت در کمترین زمان ممکن، ضمن سرقت کامپیوتر خودروها به سرعت از محل متواری می شوند.

وی با اشاره به شناسایی سارقان در پی بررسی های شبانه روزی پلیس، اضافه کرد : برای ماموران محرز شد سارقان غیر بومی، پس از انجام سرقت شهرستان را به سمت یکی از استان های شرقی کشور ترک می کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از مدتی مجدداً سارقان وارد شهرستان دامغان شدند که با هماهنگی قضایی و تعقیب و مراقبت ماموران،در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دو نفر از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به همراه آنان مقداری مواد مخدر و آلات و ادوات سرقت کشف شد.

وی از اعتراف سارقان به ۴۷ فقره سرقت ECU خودرو در سطح استان خبر داد و افزود : متهمان در بازجویی فنی پلیس به همدستی با دو نفر دیگر اعتراف کردند که تحقیقات در راستای شناسایی و دستگیری آنان همچنان ادامه دارد .

سردار حسنی به زندانی شدن سارقان با دستور قاضی پرونده اشاره و از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات هشدار دهنده مجهز و از پارک کردن آن در مکان های خلوت و فاقد دوربین خودداری کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا