خراسان رضوی

انهدام باند مسلح تهیه و توزیع شیشه در مشهد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، ظهر امروز سردار محمدکاظم تقوی در حاشیه نمایشگاه کشفیات مواد مخدر صنعتی که در ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برگزار شد، به خبرنگاران گفت:  باند مسلح تهیه و توزیع شیشه در مشهد با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منهدم شد، در این عملیات ۱۱۰ کیلوگرم شیشه خالص و ۲ قبضه سلاح کشف و سه متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه پلیس از مدتی قبل این باند مسلح را که اقدام به تهیه و توزیع شیشه بین جوانان استان می‌کرد، زیر نظر داشت، افزود: با تلاش گسترده همکاران نیروی انتظامی این باند در دو روز گذشته شناسایی و منهدم شد.

وی متذکر شد:  برخی از متهمان این پرونده دارای سابقه و برخی بدون سابقه هستند، این متهمان از توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر صنعتی در مشهد هستند که مواد را در شهرستان‌ها و استان‌های دیگر نیز توزیع می‌کردند.

تقوی با اشاره به اینکه این باند که با توزیع مواد مخدر صنعتی جوانان را هدف قرار داده بود، بیشتر معاملات را به صورت نقدی انجام می‌داد تا مستنداتی از خود بر جای نگذارد، تصریح کرد: هیچکس از دایره نظارت و تحت تعقیب بودن پلیس خارج نیست و ما با اشرافیت در هر شرایطی بر همه مجرمان نظارت کامل داریم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا