کرمانشاه

انهدام ۱۰ باند توام با خشونت سرقت در کرمانشاه/ ۳۵ فقره قتل کشف شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، سرهنگ پرویز نظری امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به کشف ۱۱ هزار و ۵۰۶ فقره انواع سرقت از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، اظهار داشت: علاوه بر کشفیات صورت گرفته، ۵ هزار و ۷۵۲ سارق و مالخر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

وی همچنین به اجرای طرح‌های متعدد پلیس آگاهی اشاره و بیان کرد: طی ۴۰ روز اخیر ۱۹ طرح عملیاتی اجرا شده که حاصل آن کشف یک‌هزار و ۸۹ فقره سرقت از مجموع سرقت‌های کشف شده و دستگیری ۴۳۱ نفر سارق و مالخر بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین سه طرح مبارزه با با جرائم خشن مانند زورگیری، قاپ‌زنی، جیب‌بری و کش‌روزنی انجام که در نتیجه ۶۲ فقره سرقت کشف و ۱۶ سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مبارزه با مالخران، یادآور شد: در این طرح ۱۳۲ فقره اموال مسروقه شهروندان کشف و ۷۴ سارق و مالخر دستگیر شدند.

نظری اجرای ۶ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را نیز یادآور شد و گفت: در این طرح‌ها ۵۰۹ فقره اموال مسروقه کشف و ۲۰۶ سارق و مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: با تلاش کاراگاهان و ماموران پلیس آگاهی ۴۹ باند سرقت منهدم و ۱۱۲ سارق و مالخر عضو آن‌ها دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به ۹۲۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از انهدام ۱۰ باند سرقت‌های توام با خشونت و قاپ‌زنی و کشف ۱۴۱ فقره سرقت از آن‌ها خبر داد و گفت: با تلاش‌های ماموران ۷ باند سرقت منزل نیز منهدم و ۳۱ فقره کشف شد.

وی همچنین از تشکیل ۲۹۳ فقره پرونده در زمینه کلاهبرداری در پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: ۲۵۳ مورد ان‌ها منجر به کشف شده است.

نظری در پایان، از کشف ۳۵ فقره قتل با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان مربوط به امسال و سال های قبل طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا