اصفهان

اهانت‌ها و خباثت‌های فتنه‌گران فراموش‌شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان پیرامون روز بصیرت نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ۱۲ سال پیش مردم ایران ۸ ماه هزینه بی‌بصیرتی و دنیاطلبی خواصی را دادند که با بازی گردانی اتاق فکرهای آمریکایی – انگلیسی، به بهانه «تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند ولی این مردم بودند که مثل همیشه با حرکتی مثال زدنی و خلق حماسه بزرگ ۹ دی پاسخ کوبنده و دندان‌شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون‌های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده‌ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.

در ادامه تصریح شده است: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری نه‌تنها پشت سر گذاشته، بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل کرده است، نمونه‌های مختلفی را می‌توان از این توطئه‌ها نام برد؛ از جنگ نابرابر، کودتا و انواع تحریم‌ها گرفته تا توطئه‌های مختلف سیاسی که از نمونه‌های بارز آن فتنه سال ۱۳۸۸ بود.

در این بیانیه آمده است: در طول انقلاب همواره طومار فتنه‌گران و هتاکان به انقلاب اسلامی و مقدسات دینی مردم را خود مردم پیچیده‌اند؛ از فتنه منافقین و دار و دسته بنی‌صدر که در بحبوحه جنگ تحمیلی کشور را درگیر مشکل درگیری‌های داخلی کرده بودند تا گروه‌های جدایی طلب و معارض در گوشه گوشه کشور و در نهایت فتنه سال ٨٨ که از یک توهم انتخاباتی شروع شد و با زیر سوال بردن ارکان نظام و دین اسلام ادامه پیدا کرد. در ادامه عنوان شده است: تمام مدت چند ماهه تداوم این فتنه تلخ که کشور را به گفته مقام معظم رهبری تا لبه پرتگاه برده بود مردم فهیم و آگاه همچون خاری بر چشم هتاکی‌ها و آشوب‌ها را تحمل کردند تا شاید این جماعت به خود بیایند و درک کنند در چه مسیری قدم گذاشته‌اند اما هر چه گذشت آن‌ها بیشتر در منجلاب انحراف و تقابل با انقلاب و اسلام فرو رفتن. و جالب آن که با افزایش حرمت‌شکنی‌های این جماعت فریب خورده و یا فتنه گر که از توهین به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن به توهین به بنیان گذار کبیر انقلاب رسیدند، از تعداد افراد حامی آن‌ها به شدت کاسته شد تا جایی که در آخرین تحرکاتشان جمعیت آشوبگر از چند صد نفر تجاوز نمی‌کرد.

در این بیانیه ذکر شده است: اوج هتاکی و حرمت شکنی فتنه‌گران به عاشورای سال ٨٨ برمی‌گردد؛ زمانی که حرمت عزاداری اباعبدالله (ع) را نیز نگه نداشته و در آن به سوت و کف و برهم زدن دسته‌های عزاداری روی آوردند، شگفت آنجا بود که این جماعت هتاک توسط سران فتنه و شکست خوردگان انتخابات جماعت خداجو خوانده شدند که نشان از عمق انحراف این افراد و تبدیل شدنشان به آلت دست دشمنان انقلاب بود.

در ادامه‌ آمده است: اما این ساختارشکنی و رذیلت با پاسخ محکم و میلیونی مردم در هشتم و به‌خصوص نهم دی ماه ٨٨ روبه رو شد و فتنه‌گران و فریب خوردگانشان که اینک بیش از همیشه رسوا شده بودند با لبریز شدن کاسه صبر مردم انقلابی و متدین ایران طومارشان در این روز تاریخی پیچیده شد.

در این بیانیه اظهار شده است: یوم‌الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار بود و هست، حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران خیره کرد.

در ادامه عنوان شده است: ملت شریف ایران، اساتید دلسوز و دانشجویان مسلمان این مرز و بوم هرگز جنایات و خباثت‌های این فتنه‌گران در حق اسلام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد، مطمئنا اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، اهانت آشکار به عاشورای حضرت سیدالشهدا(ع) و صدها نمونه دیگر از این دست به این سادگی‌ها قابل فراموشی نخواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا