هرمزگان

اهدای جهیزیه به ۸۰ زوج جوان در میناب

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، در آخرین روز هفته بسیج به همت گروه جهادی شهید حججی و بسیج سازندگی سپاه میناب به زوج‌های جوان و افراد نیازمند متقاضی اهدا شد.

سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گفت: هر سری کامل جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی ، اجاق گاز، میزاتو، اتو، سرویس ظرف آرکوپال، سرویس قابلمه، تشک، جاروبرقی و پتو و به ارزش  ۱۲۵ میلیون ریال بوده که در هفته بسیج  به زوج‌های جوان مینابی اهدا شد.

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه میناب این جهیزیه ها به همت گروه جهادی شهید حججی و بسیج سازندگی سپاه میناب به زوج‌های جوان و افراد نیازمند متقاضی اهدا شد.

سید مجتبی موسوی خاطر نشان  کرد: از ابتدای امسال تا کنون شش مرحله توزیع جهیزیه توسط سپاه و گروه های جهادی به تعداد ۱۸۶ سری جهزیه کامل بالغ بر بیست میلیارد ریال بین زوج های مینابی اهدا شده است‌.

وی یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری را تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان عنوان کرد.

موسوی با اشاره به اینکه ۱۰ قلم کالای اساسی در هر سری از جهیزیه‌ها وجود دارد، اضافه کرد: تمام اقلام موجود در جهیزیه از تولیدات داخلی است و حمایت از تولید داخل نیز در این اقلام‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا